מבזקים

שחקני הפועל חולון פוצצו את המשחק בגן נר

גלבוע/גליל עלתה לגמר הפלייאוף בכדורסל לאחר ששחקני הפועל חולון פוצצו את המשחק וסרבו להמשיך בהתמודדות בתום הפסקת חשמל באולם בגן נר.

שבע דקות לסיום המשחק כשחולון היתה בפיגור קטן 60:56 היתה הפסקת חשמל באולם. השופטים והמינהלת קבעו כי אם התקלה אינה מתוקנת בתוך שעה יתקיים משחק נוסף. שתיים שלוש דקות לפני תום השעה תוקנה התקלה אך השחקנים סירבו לעלות. גלבוע/גליל זכתה לניצחון טכני.

ההסבר של קפטן חולון גיא פניני מעורר תמיהה:

גיא פניני: “רועי המנכ”ל נכנס לחדר ההלבשה ואמר שהוא יכבד כל החלטה שהשחקנים יקבלו. ישבנו במשך שעה בחדר ההלבשה. מנטלית ופיזית השחקנים לא היו שם. אני לא חושב שיש ערך ספורטיבי למשחק, לחזור ולשחק 5 דקות אחרונות של העונה. נלחמנו כל העונה כדי להגיע למצב הזה ולקבוע עכשיו מי עולה אחרי שלא שיחקו במשך שעה זה לא ספורטיבי. מעבר לזה, אני חושב שהשחקנים הם לא בובות”.

 “אנחנו לא נחיה לפי הגחמות של מנהלת, פיב”א או לא יודע מי. ב-20 הימים האחרונים האחרונים שיחקנו 10 משחקים, 9 ב-19 האחרונים. היום היה המשחק העשירי. לא אמרנו מילה. ידענו את הסיטואציה, ידענו שהייתה מלחמה וצריך לדחוף הכל כי צריך עד ה-15.6. אנחנו לא מריונטות או רובוטים ולא יגידו לנו אם עכשיו משחקים או לא. יש בריאות שחקנים והיא מעל הכל. אנחנו שלמים עם ההחלטה שלנו. אני לא חושב שהמנהלת רוצה לסיים ככה את העונה, כשהעולה לגמר לא על המגרש. אנחנו שלמים עם ההחלטה שלנו וגאים מאוד במה שעשינו העונה. אני מקווה מאוד שיהיה עוד משחק. אם לא? בהצלחה לכולם”.

“הייתי מצפה מהם לחשוב בהיגיון ולחשוב על הקריירה, יש כאן שחקנים צעירים שהולכים לעשות הרבה מאוד כסף, מהקבוצה שלהם ושלנו. על 5 דקות כאלה הסיכון גדול מדי. לא שווה לסכן קריירה. אם הם היו במינוס 5 יכול להיות שהם לא היו עולים ויכול להיות שהתוצאה השפיעה, אני לא יודע. זאת הסיטואציה. החלטנו מה שהחלטנו. אני מקווה שכולם יבדקו את העניין, כל הנתונים, קיומו של גנרטור, זה מעליי ולא מעניין אותי. אני אחראי על השחקנים שלי. ישבנו בחדר ההלבשה והחלטנו שלא שווה לעלות”.

יו”ר הפועל חולון, איתן לנציאנו: “גלבוע צריכים לצאת גברים ולרדת גם מהמגרש. הם נחו יותר מאיתנו, היו להם יותר ימים. יש גם היגיון, אולי זה הפסיק לפני הזמן שנקבע שהמקסימום זה שעה? בגלל הדקה הזאת? יש גבול. זה לא הגיוני, סכנת נפשות לחזור לשחק, אנחנו במומנטום, גם אם נפסיד לא קרה כלום. הייתה לנו עונה קשה, אבל קצת היגיון. גלבוע צריכים להיות גברים. אם השחקנים רוצים לשחק שישחקו, אם אתם קורים לזה ספורט, סבבה. אנחנו כבר בעשירי לחודש באנו בתשיעי, צריך לשלם משכורות. אני מבין את הלחץ”.

אבישי גורדון, מאמן גלבוע/גליל, אמר בסיום: "זה מתוק חמוץ. אין לי יותר מדי מה להגיד, הייתי רוצה שזה יגמר על המגרש ושהטובה יותר תנצח. הם לקחו את ההחלטות שלהם. אני ספורטאי, אני רוצה שהטובה תנצח ולא בהחלטות כאלה אבל קטונתי, מה אני יכול לעשות? נראה לי שבתור ספורטאי אתה רוצה לעשות הכל על המגרש וכל החלטה שיקבלו אנחנו נעשה כמו שאמרתי לפני כן”.

“אני מקווה שזה רק יגמר בשלום כל האירוע הזה. השחקנים שלנו היו בטירוף, לא ירדו לשנייה ולא הורידו את החבישה. המשקיף אמר עד 23:50 והאור חזר, זה לא נורמלי אבל זה המצב. אני יכול להזדהות עם חולון אבל אני צריך לדאוג לקבוצה שלי. חבל שזה נגמר ככה אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למכבי ת"א".

ואכן, ביום ראשון יתקיים הקרב על האליפות. מכבי נגד המנצחת הטכנית מגן נר.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן