מבזקים

ביידן כובש את העולם בסערה ומקצר את ההחלמה מפצעי טראמפ

אמריקה מחלימה מן הפצעים שהותיר טראמפ וביידן מקיים מסע אירופי מרשים שתכליתו להצהיר: חזרנו למרכז ההובלה העולמית של העולם הנאור. אירופה מקדמת בברכה את מנהיגותו ואפילו יריביו ממוסקבה ובבייג׳ין מבינים שבבית הלבן שוכן עתה אדם הגיוני שניתן להתדיין עימו אך גם צריך להזהר ממנו כי הוא בהחלט לא פראייר רכרוכי נוסח אובמה. גם אנחנו נרוויח מזה.

ממשל ביידן מתכנן להרחיב את הסכמי אברהם ולהעמיקם. בכך מתכוון הממשל להמשיך את מדיניות טראמפ. סוכנות הידיעות AP הממשל מתכנן לעודד מדינות ערביות נוספות לחתום על הסכמים עם ישראל ופועל לחיזוק ההסכמים הקיימים.

הנשיא ביידן פתח במסע אירופי שהחל בהופעה מלהיבה בבסיס אמריקני בבריטניה, משם הוא ממשיך לפגישות עם מנהיגי שבע הגדולות ה-G7 משם ימשיך כדי להשתתף בישיבה עם ראשי נאט״ו, הוא הארגון הצבאי החזק המאחד את כוחות ארצות הברית ומערב אירופה נגד הרוסים והסינים, ולבסוף יקנח ביידן בפגישה אישית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשווייץ.

בנאומו מול החיילים האמריקנים זכה ביידן לתשואות רמות כשהבהיר כי פוטין ישמע ממנו את גבולות הגזרה ובעיקר את האזהרה החד משמעית לפיה על הרוסים לחדול ממלחמת הסייבר והחדירות למתקנים אמריקניים רגישים. ביידן אמר כי אמריקה חוזרת להוביל שמגינת הדמוקרטיה בעולם וכמי שתעצור את הרשע.

ביידן גם מחדש את המשא והמתן העקיף עם איראן על חידוש הסכמי הגרעין, פועל לסיוע שיקומה של עזה בתנאי ביטחון ושקט לישראל ומהדק את הקשרים עם מצרים, סעודיה ומדינות המפרץ.

עד כה זוכה ביידן לעדנה ולפופולריות גואה הן בארצו והן בעולם כולו. סוף סוף איש הגון, יסודי, ישר והגיוני שאפשר לעבוד איתו, בניגוד לקודמו שמצטייר כאוויר משריש שחביב רק על ביבי.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן