מבזקים

ושוב מתים מקורונה גם בישראל

העולם מציין היום מספר עגום של ארבע מיליון בני אדם שמתו ברחבי העולם מנגיף הקורונה. ארצות הברית בראש ספקיית הקברים מן המגפה בשל ההתנהלות השערורייתית של טראמפ בשנתו האחרונה כנשיא. ארה״ב תרמה כ-600 אלף מתים ואחריה ברזיל – גם כן בשל הכחשת הנגיף בידי נשיאה.

ישראל שהיא המחוסנת בתבל עם חיסון הפייזר המוכח כיעיל מכולם, חוזרת אף היא אט אט למעגל המסוכן. אם לפני כשבועיים היו לנו אפס נדבקים ביממה הרי שאתמול מספר הנדבקים שאותרו הגיע ל-519.  מספר החולים הקשים צמח ל-46 ומספר המונשמים ל- 16. אתמול גם נרשם מקרה מוות ראשון מקורונה זה שבועות אחדים.

קבינט הקורונה עדיין לא הכריז על צעדים והגבלות חדשות אך בקצב ההידבקות הנוכחי גם זה יגיע לרבות הגבלות על התקהלויות. ההחלטה היחידה שתיכנס לתוקף כנראה בשבוע הבא היא חיוב החוזרים מחו״ל לשהות בבידוד עד לקבלת התשובה של הבדיקה שנערכת עם הכניסה לארץ.

מפיצי הקורונה העיקריים בתקופה זו הם הילדים ובני הנוער הלא מחוסנים. המבוגרים חידשו את מגעיהם עם הנכדים ומשם נובעת הבעיה המרכזית בימים אלה.

עניין מרכזי

הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן