מבזקים

קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל בדרך לסגירה

ההודעה שנמסרה לתקשורת היא חד משמעית ומדאיגה:*קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע/גליל נסגרת*

*משפחתו של חיים אוחיון ז"ל, מסיימת את הבעלות בקבוצה; מוא"ז הגלבוע נערכת במידיות במטרה להחזיר את הכדורסל בגלבוע לפסגות ליגת העל*.

שלושה שבועות אינטנסיביים ומורטי עצבים שהחלו מרגע סיום השבעה על חיים אוחיון ז"ל, ולאחר שנציגי משפחת אוחיון עדכנו על רצונם לסיים עם הבעלות בקבוצה, נחתמו הבוקר בהודעה שמוציאה משפחת אוחיון, על הפסקת פעילות קבוצת הכדורסל, סגנית אלופת המדינה.

עובד נור ראש המועצה: "לאחר שפעלנו ככל יכולתנו וריכזנו כל מאמץ אפשרי בניסיון לייצר מתווה להמשך הפעילות ביחד עם הבעלים, הצטערנו להתבשר ממשפחת אוחיון שלא צלחו המגעים להעביר את הבעלות על קבוצת גלבוע/גליל לבעלים פוטנציאלי חדש, ובהתאם לכך הם החליטו, ומודיעים לנו על סגירת הקבוצה.
הגלבוע מודה למשפחת אוחיון על המאמצים, ומתכוונים להמשיך להצעיד את הכדורסל בגלבוע לבניה ושותפויות חדשות. ספורט בגלבוע הוא קודם כל חינוך לערכים ורוח הקהילה, כי רק משם באה ההצטיינות! לכן, לצד הכאב והצער, אנחנו כבר נערכים ופועלים במגעים מתקדמים, כדי להבטיח שרוח המועדון – היא רוח הגלבוע, תמשיך להפתיע, לרגש ולהוביל בעוז".

כאמור בחודש האחרון נעשו במאמצים משותפים, אינטנסיביים, ונחושים מצד המועצה, משפחת אוחיון, והבעלים החדשים הפוטנציאלים, למציאת פתרון שיאפשר את פתיחת העונה, כאשר המועצה מעמידה כל אשר ביכולתה להציע ויותר, תוך גיוס משקיעים חדשים אשר יכנסו לנעליו של חיים אוחיון ז"ל, בניהול ובהשקעה בקבוצה. בכוונת המועצה להיעזר בכוונות הטובות שהתגלו בקרב משקיעים מקומיים וברצונם לתרום לקהילה, ובעזרת כספים שיגויסו לבנות ולהגשים מחדש וביתר שאת את חזון הספורט בגלבוע.

״עניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן