מבזקים

איראן מאיימת בתגובה צבאית על ההפצצות הישראליות בסוריה

8DA50584-1B1F-40CE-8AC9-AC611E0287E1

מערכת הביטחון הישראלית נערכת לאפשרות של הסלמה מול איראן, זאת בעקבות איומים גלויים שהושמועו היום. האזהרות האיראניות באו בעקבות ההפצצות האחרונות המיוחסות לישראל שבוצעו השבוע בשטח סוריה.

במערכת הביטחון ערים לאיומים מצד איראן להגיב על התקיפה ולוקחים ברצינות רבה את האפשרות שסוריה או מי מגרורותיה של איראן באזור ינסו להגיב.

האיומים הושמעו מפי המיליציות הפרו איראניות בסוריה שפרסמו הודעה בשם חדר הפיקוד המשותף של הארגונים הפועלים בסוריה. בהודעה נטען כי ארבעה חמושים של הארגונים נהרגו במתקפה של צה"ל באזור חומס וכי אחרים נפצעו. האיומים פורסמו ברשת החדשות המזוהה עם ארגון חיזבאללה "אל מיאדין", ובהן נכתב כי במהלך התקיפה, ששוגרה מאזור משולש הגבולות בין ירדן, עיראק וסוריה ונשלטה על ידי ארה"ב, הותקפו אתר גיוס של המיליציות וכן כמה מתקנים נוספים המשרתים את הארגונים במזרח המדינה.

ואילו המרכז הרוסי לתיאום ופיוס בסוריה, הגוף הרוסי העוסק במעורבות של מוסקבה במדינה, פרסם אמש כי אתמול ביצעו ארבעה מטוסים ישראליים מדגם F-16 את התקיפה על סמוך לעיר תדמור בסוריה.

על פי טענת המרכז הרוסי הצבא הסורי החליט שלא להשתמש בטילים נ"מ נגד המטוסים בשל שני מטוסים אזרחיים שחלפו באזור, האחד טס מבגדד לביירות והשני עשה את דרכו לדמשק והסורים פחדו לפגוע בהם.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן