מבזקים

המשטרה נאלצה לשחרר את חוגג למעצר בית

משה חוגג שוחרר למעצר בית לאחר שהמשטרה לא הצליחה לגבש הצהרת תובע שתוביל לכתב אישום קרוב. המשטרה, בניסיונה להתגונן ממחדל מעצר בן 29 ימים ללא תוצאות, מדליפה שצעירות העידו שהיו ״שפחות המין שלו״, הגם שלא נמצאו ראיות לעבירות פליליות. במשטרה הבהירו ששחרורו לביתו למשך 30 יום לא מעיד על כך שהחקירה נקלעה למבוי סתום או שהחשדות נגדו הוסרו, אך אמרו כי שתתמשך בשל היקפה הנרחב.

המשטרה חושדת כי בתיק עבירות המין היו מעורבות עשרות נשים, ש-12 מהן העידו נגד חוגג, בהן שתי קטינות בנות 16 ו-17. המתלוננות העידו כי חוגג קנה להן תכשיטים ותיקי יוקרה וסיפק להן אורח חיים ראוותני בתמורה למין. "היו בנות שהעידו שהיו שפחות מין של חוגג", אמר גורם במשטרה. סנגוריו טוענים כי המשטרה לא ערכה לו עימות עם אף אחת מהמתלוננות.

במעצר הבית יפקחו על החשוד אשתו וקרובת משפחה נוספת, שחתמו על ערבות בסך 20 מיליון שקל כל אחת, לצד הפקדה של 10 מיליון שקל של חוגג עצמו, להבטחת תנאי השחרור. כמו כן, כחלק מהתנאים, על חוגג ייאסר להשתמש בארנקים דיגיטליים למשך 45 ימים.

במשטרה מעריכים שחקירת העבירות הכלכליות תימשך חודשים ארוכים מאחר שמדובר בתחום מורכב שמעולם לא נחקר, תחום הקריפטו. בכיר במשטרה אמר כי "תיק העבירות הכלכליות, ובהם עבירות הונאה ומס, חזק יותר מתיק עבירות המין".

בתיק הכלכלי חשוד חוגג בהונאת משקיעים במטבעות דיגיטליים בהיקף של 290 מיליון דולר, סכום שחלק גדול ממנו שלשל על פי החשד לכיסו. המשטרה מייחסת לחוגג עבירות של גניבה, מרמה והונאה בנוסף לעבירות מס. "התיק הכלכלי מתקדם והחשדות מתחזקים", אמר אתמול בכיר במשטרה. המשטרה ביקשה לערוך חיקורי דין בארבע מדינות שונות, ולדברי הבכירים אלו משתפות פעולה.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן