מבזקים

האנגליות נגד הספרדיות בחצי גמר ליגת האלופות

שתי האנגליות הגדולות בעת הזו, מנצ׳סטר סיטי וליברפול עלו לחצי גמר ליגת האלופות וכל אחת מהן תפגוש יריבה ספרדית קשה.

ליברפול שעלתה אחרי 3:3 מטורף בבית מול בנפיקה עלתה בזכות נצחון החוץ 1:3 במפגש הקודם בפורטוגל. הקבוצה של יורגן קלופ תפגוש את ויאריאל שהדיחה בדרך לשלב הזה את יובנטוס ואת באיירן מינכן.

קפטן ליברפול, ג’ורדן הנדרסון, אמר בסיום המשחק: “התחלנו טוב את המשחק. יכולנו להבקיע עוד כמה שערים אבל ידענו שזה הולך להיות קשה. ב-1:3, זה אף פעם לא גמור. זה מסיבי מאוד להגיע לחצי הגמר”.

על המשחק מול ויאריאל אמר הנדרסון: “היא כבר הדיחה את יובנטוס ובאיירן מינכן. היא קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים לתת את הכל על המגרש. מקווה שאנחנו נצליח להגיע לגמר, ניתן את הכל כדי להיות שם”.

בחצי הגמר האחר מפגש ענקיות בין הסיטי של פפ גווארדיולה לריאל מדריד השועטת לאליפות בספרד.

מנצ’סטר סיטי העפילה על חשבונה של אתלטיקו מדריד לאחר 0:0 בגומלין ו-0:1 בסיכום צמד המפגשים. פפ גווארדיולה, אמר לאחר המשחק: “במחצית השנייה אתלטיקו היו טובים יותר מאיתנו והיה לנו מזל שלא ספגנו. בסוף אנחנו בחצי הגמר וזה מה שחשוב, מגיע לנו להיום שם”.

הספרדי התייחס גם לעומס המשחקים של קבוצתו, שכן כבר ביום שבת הם יפגשו את ליברפול בחצי גמר הגביע האנגלי: "אנחנו בצרות גדולות. אי אפשר לשכוח ששיחקנו לפני שלושה ימים, טסנו למדריד, באנו הנה, ויש לנו הרבה פציעות עכשיו. אני לא יודע איך נתמודד עם זה בשבועות הבאים”.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן