מבזקים

לוחם ימ״מ נהרג בג׳נין

לוחם הימ"מ, רס״ב נועם רז בן 47 מההתנחלות שילה נהרג ביום שישי במהלך פעולה למעצר מבוקש ליד ג׳נין. הפעולה הסתבכה והתארכה ובמקום התפתחו חילופי אש. ההרוג הותיר שישה יתומים.

הוא נפגע בפעילות של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ שכיתרו את המבנה שבו שהה מבוקש. חמושים שהגיעו למקום פתחו באש לעבר כוחות הביטחון, ולוחם הימ"מ נפצע קשה. מסוק הוזנק למקום והוא פונה לבית החולים. בתום שעות של חילופי אש כוחות הביטחון עצרו את המחבל שהתבצר בביתו.

באירוע נהרג פלסטיני, ואחיו של המחבל זכריה זביידי, דאוד זביידי נפצע. במהלך הפעילות דווח כי צה"ל פוצץ חלק מקירות המבנה באמצעות שיגור טיל נ"ט לעברו ועשן נראה עולה מהבית.

שר הביטחון בני גנץ הביע צער כבד על מותו של לוחם הימ"מ בפעילות לתפיסת מחבלים בג'נין.

"‏בשם מערכת הביטחון, אני מבקש להביע צער עמוק על נפילתו של לוחם הימ׳׳מ רס"ב נעם רז ז"ל, בהיתקלות עם מחבלים היום באזור ג׳נין. אני מחזק את בני משפחתו ברגעים קשים אלה. יהי זכרו ברוך. נמשיך להילחם במחבלים, בשולחיהם, סייעניהם ובכל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל".

במקביל, צה"ל עורך תחקיר נוסף בנקודה בה נורתה עיתונאית אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה בג'נין.

מוקדם יותר היום ניסיון פיגוע אירע סמוך ליישוב בית אל. פלסטיני השליך בלוק לעבר רכב ישראלי וניסה לפתוח את דלתותיו.

האבן הגדולה פגעה בשמשה הקדמית של רכב שבו נסעו אזרחים ישראלים בתגובה, לוחמי צה"ל ירו בחשוד שנפצע באורח בינוני. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים – שם נמצא עליו סכין ובקבוק חומצה. אין נפגעים לכוחות הביטחון או נוסעי הרכב.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן