מבזקים

יתכן שהנהג הבדואי מרהט יואשם ברצח השוטר המתנדב כרמלי

המשטרה מייחסת לנהג שדרס בסופהשבוע את המתנדב המשטרתי עמיחי כרמלי עבירה של רצח. חמשת הצעירים שהיו ברכב שפגע בעמיחי כרמלי הם תושבי רהט. על פי החשד, היו תחת השפעת אלכוהול וסמים, ופגעו בכרמלי לאחר שנמלטו קודם מזירת תאונה נוספת שבה היו מעורבים.

בתום הערכת מצב של המשטרה, ולאחר בחינת הממצאים והראיות שנאספו בזירה, הוחלט כי האירוע ייחקר במישור הפלילי, ולא התעבורתי. את החקירה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב השפלה, יחד עם בוחני מחוז מרכז.

בבית משפט השלום בראשל"צ היה הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של נהג הרכב וכמה מחביריו שהיו עימו במכונית. מעצרו של הנהג הוארך עד יום חמישי של האחרים עד יום שלישי.

חמשת הצעירים, תושבי רהט שבפזורה הבדואית, נעצרו בתום מרדף רגלי קצר שביצעו שוטרי מתנ״א וראשל"צ, לאחר שנמלטו מהרכב שפגע בכרמלי.

מחקירת המשטרה ומבדיקות שנעשו בזירה, עולה כי בעת האירוע החמישה היו תחת השפעת אלכוהול, ועל פי החשד – גם תחת השפעת סמים. המשטרה לקחה מהם דגימות דם שנשלחו למעבדה כדי לקבוע אם צרכו סמים. במשטרה צפויים לייחס לנהג הרכב עבירה של המתה בקלות דעת, כמו גם עבירות נוספות כמו עבירה של המתה בקלות דעת, או גרימת מוות ברשלנות.

לפנות בוקר בשבת פגע רכבם של החמישה במתנדבי משטרת התנועה שהציבו מחסום בידוק בצומת המכון הוולקני, לא הרחק מבית דגן.

נוסעי הרכב נסעו בפראות לאחר שנמלטו מזירת תאונת דרכים אחרת בראשל"צ, חצו שני צמתים ברמזור אדום והתנגשו, כאמור, במתנדבים, שהציבו מחסום לבידוק נהגים שיכורים. שני מתנדבים נפצעו קל, אך עמיחי כרמלי, שנפגע בעוצמה מהרכב והועף מעבר לגדר ההפרדה בכביש, נפצע אנושות, ומותו נקבע במקום על ידי צוות מד"א. נוסעי הרכב נטשו אותו, וארבעה מהם נתפסו בתום מרדף קצר. הנוסע החמישי נעצר כשהגיע עצמאית לקבל טיפול בבית החולים שמיר, וטען כי נפצע כשנפל במדרגות.

״עניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן