מבזקים

הפועל באר שבע והפועל תל אביב הודחו מגביע המדינה

365CC57A-2392-4008-ABA7-F022AFB91664

מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע הודחה כבר בסיבוב ח׳ של הגביע בעקבות הפסד מפתיע 2:1 למועדון ספורט אשדוד. המשחק נערך באשדוד.

הפועל עפולה הפתיעה והדיחה את הפועל תל אביב 0:1. זו העונה השנייה ברציפות שהאדומים עפים בשלב כה מוקדם ונוכח מצבם העגום בטבלה שוקלים במועדון שיחרור שחקנים לא מעטים והחלפתם בכמה שחקנים טובים שישאירו את הקבוצה בליגה. אחרי הכל – מאמן הוחלף מה עוד נשאר?

מכבי פתח תקווה מהלאומית העיפה את הפועל ירושלים בניצחון 0:1.

אבו פאני הבקיע את השער היחיד בניצחון מכבי חיפה בחוץ 0:1 על הפועל נוף הגליל.

מכבי נתניה גברה בפנדלים על הפועל קריית שמונה.

זה קורה אחרי שיום קודם ניצלה מכבי תל אביב בקושי מהדחה. אום אל פאחם הובילה כבר 0:2 אבל מכבי התעשתה וניצחה 2:3 עם צמד של ערן זהבי.

רן בן שמעון החמיא לשחקניו אחרי שהעיפו את באר שבע: "זה יותר גדול מהדחת מחזיקת גביע. זה הישג גדול שלנו לבוא ברגעים האלה, להוציא מעצמנו מה שהוצאנו היום. אנחנו קבוצה נחושה, אגרסיבית שבאה לשחק כדורגל. היה כיף לראות אותנו, לא ויתרנו. זאת הזדמנות לתת מילה טובה לצעירים ולצוות שלי. אוהב אותם ואת כל מי שסביבי".

המאמן הוסיף: "אנחנו כל כך מאמינים באנרגיה וקארמה. עשינו בחצי הראשון דברים טובים, אבל לא היינו מספיק איכותיים. בסופו של דבר כשאתה משקיע, הדברים יחזרו טוב. במחצית השנייה הדברים עבדו. ננוח ונתחיל להתכונן לקראת המשחק מולם בשבת".

על השוערים: "ג'רפי הוא השוער הראשון שלנו וזאת גאווה שהוא אצלנו. תומר עמר? הוא השחקן המרגיז הכי אהוב בכדורגל הישראלי. הוא עבד קשה וזה מגיע לו. אני רוצה להזכיר את סהר חסון שהוא שוער לליגת העל לכל דבר ועניין".

כובש שער הניצחון, מוחמד כנעאן, סיכם: "כיף ומרגש לעלות. עבדנו קשה בשביל המשחק הזה. במחצית רן אמר ששיחקנו טוב, שנצליח למצוא את השער בחצי השני. שיחקנו את הכדורגל שלנו וזה עבד. בשבת? קודם נחזור להתכונן, נתאמן ונגיע מוכנים".

אליניב ברדה הביע אכזבה אחרי ההדחה המוקדמת: "בחצי הראשון אני לא זוכר מצב שיצרו נגדנו, אבל במחצית השנייה היינו לא טובים. הגיע לאשדוד לנצח. חשוב שנסתכל מה עשינו לא טוב, שכל שחקן יראה מה הוא עשה לא טוב. איבדנו תואר היום, זה כואב מאוד. אנחנו מתרכזים בכל התארים. אני דורש מהשחקנים להצליח בכל המסגרות. כל הזמן יש מחשבות על חיזוק הקבוצה".

העולות לשמינית הגביע🏆⚽️

בית”ר ירושלים.

מכבי חיפה.

מכבי ת״א.

מ.ס אשדוד.

מכבי נתניה.

בני סכנין.

הפועל חיפה.

בני ריינה.

סקציה נס ציונה.

מכבי פתח תקווה.

הפועל כפר סבא.

עירוני טבריה.

הפועל פתח תקווה.

אחי נצרת.

הפועל רמת השרון.

הפועל עפולה.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן