מבזקים

החשוד ברצח אשתו ושני בניו מכחיש: לא אני רצחתי אותם

IMG_5435

הוארך מעצרו של מוחמד מסראווה בן 30 החשוד ברצח אשתו ושני בניו בטייבה. מסראווה מכחיש ואמר שהוא הגיע לדירה ומצא את הגופות.

מסראווה, בן 30 מטייבה, אמר: "לא עשיתי כלום, אין לי שום סיבה לפגוע באשתי ובילדים". בחקירתו במשטרה טען, כי הוא הגיע לדירה יחד עם אחיו וגילה את הגופות.

נציגת המשטרה, רס"ב אפשרית מלאכי, אמרה בדיון: "יש לנו ראיות הקושרות אותו לרצח. קיבלנו דיווח על המקרה סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר. הגענו לזירה ושם היו החשוד ובני המשפחה. בוצעו במקום פעולות על ידי חוקרי מז"פ. יש אינדיקציה שהיה אירוע בין בני הזוג לפני כשנתיים ואנחנו צריכים לבדוק את זה".

סנגורו של החשוד טען בדיון כי מסראווה לא החליף בגדים ואין על בגדיו סימני דם. כמו כן אמר, כי אין על גופו סימני מאבק. "רואים שאין על ידיו ועל פניו סימני מאבק, שמתאימים לרצח. המנוחה לא הגישה מעולם נגדו תלונה למשטרה והמשפחה גם לא מוכרת לרווחה".

החוקרת אמרה בדיון: "מדובר בתיק מאוד קשה כאשר קופחו חייהם בצורה אכזרית של אשת החשוד ושני בניו". על פי החשד הגבר רצח את אשתו בזמן שהייתה במטבח הבית ואת שני בניו בדקירות סכין בזמן שישנו במיטתם. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לבית כדי לאסוף ממצאים פורנזיים.

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה מנצור, אמר כי"מדובר במשפחה מכובדת. המשפחה לא מוכרת לרשויות הרווחה. מבחינת הרשות לא הייתה שום נורה אדומה. התמונה עדיין לא ברורה".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן