מבזקים

בנט: נתניהו מסיע את ישראל היישר לתהום

נוכח הכישלון המהדהד של נתניהו מזהיר היום נפתלי בנט כי אם נתניהו לא יסולק ומייד מן השלטון – כולנו עלולים להתרסק בקרוב את התהום.

 

בראיון רדיו אמר היום בנט: "אין לנו ממשלה. אנחנו אוטובוס שנוסע לצוק בלי נהג. עלינו לקחת אחריות על עצמנו".

.

שר הביטחון לשעבר המסתמן כמנהיג המועדף הבא פנה אל השרים בממשלתו המהופחת עד אימה של ביבי: "כשאתם אומרים שיהיה סגר ובסוף אין, זה גורם ל-100% מהנזק הכלכלי, תיזהרו בדבריכם".

.

 

בישראל נשבר אתמול שיא תחלואה חדשה של כמעט 3,400 נדבקים ביום. אחוזי היוצאים חיובי בבדיקות שובר שיאים עולמיים לשלילה ועבר את 12 האחוזים. במקביל מטפס מספר החולים הקשים וההרוגים  עלולים להגיע השבוע ל-1,100.

 

נתניהו שהופיע כמעט מידי ערב בטלוויזיה והשוויץ במיעוט התחלואה איבד שליטה ועיסוקו המרכזי הוא משפטו הפלילי הממשמש ובא.

 

במר לו העביר אמנם נתניהו חלק ניכר מהאיריות למשרד הביטחון אבל עכשיו זה מאוחר מדי. גנזו הוא עבדו הנרצע של נתניהו, אינו עומד אםילו בסטנדרטים המקילים להחריד שביקש להעביר ובעצם הפך בובת הבמרטוטים של האינטרסנטים ובעלי הכוח והשררה.

 

לגמזו היו יומרות פוליטיות. מה שנשאר ממנו הוא אבק דרכים. עכשיו הוא נדבק לכיסאו בתקווה להציל משהו מכבודו האבוד. זה לא יילך. הקישקושים שלו איבדו מכוחם והם כמעות הקטנים המרעישות בקערה ריקא.

 

ח"כ אביגדור ליברמן אומר בראיון אחר כי "אין מדיניות ממשלה, כל ההחלטות עוברות צנזורה אצל ליצמן ודרעי. נתניהו הפך את המדינה לבת ערובה שלהם".

.

לדבריו, "נתניהו מקריב את בריאות הציבור על מזבח השמירה על הקואליציה. צריך לקבל החלטה ולהוציא מידי ההממשלה את הטיפול בנושא הקורונה, ולהעביר הכל לצה"ל ולשלטון המקומי".

.

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן