מבזקים

הזינוק בנדבקים מחייב הגבלות

38864787-23D2-45CA-8AD9-F267D162E93E

הטירוף חזר בגדול ומי שמאשים את הנוסעים מהאמירויות איננו מבין את המציאות ונכנע להטרמה המבעבעת ממשדרי החדשות. כי מנתונים רשמיים מתברר מבין אלפים שנסעו וחזרו מדובאי נתגלו רק 26 חולים. לעומת מאות חולים שהגיעו מטורקיה ומאוקראינה.

 

זה נובע מן העובדה ששתי האחרונות נגועות וצבועות אדום כהה ואילו באמירויות המצב פחות או יותר כמו אצלנו ואם ישנן הדבקות הן בעיקר בשל ההתקהלויות של הישראלים בינם לבין עצמם.

 

ישראל מציינת היום 2,862 נדבקים חדשים וכבר 3,022 הרוגי המחלה. מספר הבדיקות הוא הגבוה ביותר ומספר החיוביים יותר משלושה אחוזים מן הדברים. הממשלה קבעה כי כשנגיע ל-2,500 נדבקים ביום לאורך שבוע ימים ישובו ההגבלות לקדמותן. אבל ככל שגדלה אי הוודאות בקשר לפיזור הכנסת כן קטנה המוטיבציה הפוליטית לנקוט צעדים המתחייבים מן המצב הבריאותי המידרדר.

 

מתוך כ-44 אלף ישראלים שחזרו מחו"ל מתחילת דצמבר נמצאו 245 חיוביים,

30 מהם חזרו מארה"ב, 26 מאיחוד האמירויות, 16 מטורקיה, 27 מאוקראינה, 11 מרוסיה, 8 מהולנד, 4 מבריטניה והיתר ממדינות אחרות. כל המדינות הללו הוגדרו על ידי משרד הבריאות הישראלי כאדומות.

היום נשלחו נוסעי טיסה מדובאי לבידוד בהם מנכ״ל בית החולים הדסה רוטשטיין ובכירי הבנקים זאת שנמצא נדבק אחד מקרב המגיעים.

.

 

בעיה מרכזית בהתנהגות הציבור נובעת מסוג של אדישות לכללי הזהירות נוכח העובדה שקיים חיסון. אלא שאנשים אינם מבינים שכללי הזהירות המקסימליים נדרשים לפחות עד לסתיו הבא.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן