מבזקים

ההפגנות בבלפור דועכות אך העימותים מרצינים

למרות מזג האוויר האביבי, חלה ירידה ניכרת בנכונות שונאי נתניהו להטריח עצמם לבלפור במוצאי שבתות והרושם הכללי הוא של דעיכת המאבק.

 

יש היגיון בהתרחשויות שכן ישראל הולכת לבחירות וזה הרי היה היעד שאליו הובילו המפגינים החפצים בסילוק משפחת נתניהו מבלפור. עם זאת, עדיין נותר גרעין של כמה מאות בודדות של מפגינים שעדיין דבקים במשימתם.

 

במוצאי שבת נרשמו עימותים בין מפגינים לשוטרים זה במהלך 'המצור על בלפור'. המפגינים חסמו את הכניסה האחורית למעון, בפינת הרחובות בלפור וסמולנסקין.

.

המפגינים נושאים שלטים ולפידים. כוחות משטרה במקום החלו בפעולות להשבת הסדר. עד כה עוכבו/נעצרו שמונה מפגינים שהפרו את הסדר.

.

הליכוד בתגובה: "בשעה שההורים וסבא וסבתא שלהם מתחסנים, המפגינים מנסים לפרוץ באלימות לתוך מעון ראש הממשלה שהביא להם את החיסונים. אין גבול לאבסורד".

.

מהדגלים השחורים נמסר על המעצרים בירושלים: "טוב יעשה אם מ״מ המפכ״ל הנכנס ייקח פיקוד על המשטרה ויעיף את דורון ידיד ופקודיו מהשירות. מגיע לאזרחי ישראל משטרה לא פוליטית, ששומרת על הדמוקרטיה ולא רודפת ומכה את אלה ששומרים עליה".

.

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

.

חבר הכנסת *רם בן ברק (יש עתיד)* היום במאהל המחאה ברחוב בלפור:

*״מחאה נגד הסתה!*
*לפני כיומיים היה ניסיון הצתה של המאהל ובזכות עירנות של היושבים בו נמנע אסון גדול. ההסתה שהובילה להצתה הגיעה מראש הממשלה ושליחיו.* חייבים להפסיק את השיח המסית הזה! משטרת ישראל וגורמי האכיפה צריכים לשמור על עירנות ולדאוג לביטחון האזרחים שנמצאים במאהל בבלפור ובכל מוקד מחאה״.

.

עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן