מבזקים

מגשי פירות: לפנק, בלי אשמה

בני האדם בכל העולם מתוכנתים אותו הדבר – לחפש סוכר. אנחנו חיים על קלוריות, ואפילו שהמילה הזו, “קלוריות", הפכה בתרבות העממית למילה בעלת קונוטציה שלילית, הרי שצריכה קלורית היא הדרך שלנו להשאר בחיים. אנחנו משתמשים בקלוריות בשביל דלק, בשביל כל הפעולות שאנו עושים, מהשימוש במוח למחשבה ותכנון, ועד כל פעולה פיסית שהיא. מגשי פירות אם כך הם מעין פשרה בריאה בין הצורך שלנו בסוכר, לבין הרצון להימנע מקלוריות עודפות.

התרגלנו לפנק אחד את השני במתוקים. שוקולדים, עוגות, בונבוניירות, גלידה, כל אלו הם פינוקים שנשענים על הצורך הטבעי במתוק. אבל אם אפשר היה ליהנות מפינוק מתוק ללא הסוכר המעובד, ללא שומן הטרנס, וללא האשמה שבצריכה של כל המתוקים המעובדים?

הפיתרון המתוק של מגשי הפירות

מגשי פירות הם פיתרון מושלם לרצון שלנו לפנק, ולרצון שלנו לשמור על הבריאות, שלנו כמו גם של האהובים עלינו. היתרונות שלהם רבים מאוד:

  • מתוקים אך בריאים – סוכר טבעי, ללא תוספות, כי מי לא אוהב פירות?
  • תצוגה נאה – מגש פירות מסודר יפה זה כמו זר פרחים, אסתטי, ונעים למראה
  • ייחודי – צאו מהקופסא, ועברו למגש, במקום להביא את מה שכולם מביאים, תביאו מגש פירות מפנק
  • בריא – במקום להעמיס סוכר, תעמיסו גם וויטמינים, מינרלים וסיבים, והרבה הרבה בריאות לעצמכם ולכולם
  • מחיר הוגן – פירות בישראל זה לא דבר יקר במיוחד, ופרט לפירות אקזוטיים כמו אננס, הרי שעם מגשי הפירות אתם מפנקים במשהו מיוחד, נאה, מקורי, ולא יקר במיוחד.

השילוב הזה של מתוק ובריא, נאה וייחודי, בריא ולא יקר, הופך את מגשי הפירות למוצר המושלם כמתנה, ככיבוד באירוע במשרד, או בכל אירוע שהוא, כולל בהפקות אירועים, תצוגות, השקות מוצר, ישיבות, אירוח אורחים מחו"ל, וכל אירוע חברה או עסק, וכמובן – אירוע פרטי ומשפחתי.

למה לצפות בהזמנה?

כשמזמינים מגשי פירות לאירוע, כדאי לצפות לטוב ביותר. עסק שמתמחה בהכנה ושילוח של מגשי פירות לא יציע משהו פחות ממושלם, כלומר מגש שירגש אתכם עוד הרבה לפני שתטעמו את הפירות שעליו. לצורך זה, המומחים שמכינים את המגש יודעים לחתוך את הפירות השונים בצורות מיוחדות, כל פרי וצורתו הוא, וכמו כן לסדר אותם בצורה מסוימת, אטרקטיבית לעין, מגרה ומעניינת.

סידור הפירות על המגשים הופך את המתנה הזו להרבה מעבר לאוכל, אלא למעשה אומנות, אקט אסתטי ייחודי, צבעוני וטעים. מעבר לסידור, היופי והאסתטיקה, הרי בסופו של דבר חשוב לזכור כי אנו מתעסקים עם מזון, ובשלב זה או אחר מישהו יהיה אמיץ מספיק לשבור את הסידור ולטעום מהפירות המגרים.

לכן עסק המתמחה במגשי הפירות ידאג באופן מתמיד לרכוש יום אחרי יום, לעיתים יותר מפעם ביום, פירות טריים אשר נבחרו אחד אחד, בכדי לספק לכם את הפירות היפים ביותר והרעננים ביותר, בעונה, למגש הפירות המושלם.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן