מבזקים

איך להזין את עור הפנים בימי הקיץ

הדרך להזין את עור הפנים בימי הקיץ היא להשתמש בתכשירי טיפוח שמכילים חומרים טבעיים ולהעדיף מוצרי איפור במרקם קליל. בנוסף, מומלץ להתאים את שגרת הטיפוח לסוג העור ולשקול פילינג אחת לכמה ימים. הנה כל הפרטים

 

הקיץ בישראל מתחיל באופן רשמי ביוני ומסתיים באמצע ספטמבר. הוא מתאפיין במזג אוויר חם ויבש ללא משקעים והמיקום הגיאוגרפי באזור הסובטרופי מביא את הימים הארוכים של יוני למעל 14 שעות אור. כמו כן, אפקט החממה גורם לכך שמדי קיץ הטמפרטורות בישראל יהיו גבוהות מהממוצע וכיום הן עומדות על 30 מעלות.

 

אחת מתופעות הלוואי של האקלים בארץ הקודש היא השפעה שלילית על עור הפנים. העור חשוף בקיץ לנזקי מזג אוויר, פגעי ים ובריכה, זיעה מוגברת, אוויר עמוס אבק וזיהום. כתוצאה מכך, הדרך היחידה לשמור על העור היא להזין אותו בחומרים חיוניים ולאמץ שגרת טיפוח נכונה.

 

כך תשמרו על העור

 

מומלץ להשתמש בתכשירים מנקים ומלחחים ששומרים על הלחות בתוך העור. תכשירים כאלה ירגיעו את העור מנזקי הסביבה ויגנו עליו גם בעונות המעבר. בנוסף, רצוי לתת עדיפות לתכשירים שמכילים חומרים טבעיים כמו קמומיל, אלוורה ועץ התה ולוותר על חומרים שמכילים כימיקלים. רכיבים כימיים וחומרים שמכילים אלכוהול עלולים לכווץ, לייבש או לסתום את נקבוביות העור ולהוריד לטמיון את ההשקעה.

 

עוד דרך טובה להזין את עור הפנים בימי הקיץ היא להעדיף תכשירי טיפוח שנשטפים במים ומעניקים לו תחושת רעננות. לשם השוואה, תכשירים מועשרים וכבדים לא מתאימים לקיץ כי הם אינם נעימים ומכבידים על העור. האלטרנטיבה היחידה היא תכשירי טיפוח במרקם קליל ועל בסיס מים שנספגים בעור במהירות יחד עם הגנה אופטימאלית.

 

איזה סוג עור יש לך?

 

בשום מקרה לא מומלץ לשזף את עור הפנים והצוואר וניתן להגיע למראה הנחשק על ידי איפור בגוונים מתאימים ושימוש בתכשירים משזפים. בתוך כך, רצוי לבדוק עוד לפני תחילת הקיץ את סוג העור ולהתאים עבורו מסכה לפנים ותכשירי טיפוח אחרים.

 

בעלות עור יבש שנוטה להתייבש עקב שהייה במקומות ממוזגים יצטרכו להשתמש בקרם-סבון עדין, לעסות אותו על עור לח ורטוב ולשטוף עם מים פושרים. מנגד, בעלות עור שנמצא על הספקטרום שבין מעורב לשמן חייבות להשתמש בסבון מוס מקציף ולהשלים את הפעולה עם מי פנים. לבסוף, בעלות עור חסר לחות יוכלו להשתמש במסכת לחות ייעודית ובעלות עור מעורב-שמן צריכות מסכת טיהור.

 

אחד הטיפים שרלוונטיים לבעלות כל סוגי העור הוא להשתמש 1-2 פעמים בשבוע בפילינג. תכשיר פילינג גרגירים עדין מקלף את שכבת תאי העור החיצונית, מסיר מהעור את הלכלוך המצטבר לרבות זיעה ופיח ומרענן את המראה הכללי. במקביל, יש לקחת בחשבון הזעה שגורמת לאיבוד לחות מהעור ולהניח סרום כבסיס לקרם הלחות.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן