מבזקים

מדוע תיקון חלון ממד הוא הכרחי בכדי לשמור על הבטיחות?

במדינת ישראל חדר ממד הוא חלק בלתי נפרד מכל בית חדש שנבנה. הימצאותו של חדר כזה מגנה על הדיירים בבית ומאפשרת כניסה מהירה ביותר למרחב מוגן בעת צרה. תיקון חלון ממד תקול אם כן, הינו עניין שיש לבצע מהר ככל הניתן מרגע שהתגלה ליקוי, זאת כיוון שישנו צורך שחדר זה יהיה מוכן לפעולה ויעיל בשמירה על חיי הדיירים באופן שוטף. על מנת לתקן חלון של ממד יש לפנות אך ורק לחברה מקצועית שיכולה להציע שירות זה וזאת כי נדרשת הבנה מעמיקה באשר למבנה של החדר והמאפיינים הייחודיים שלו, בכדי לבצע בו כל תיקון או שינוי.

מהם הדגשים של תיקון חלון ממד ואיך הוא מתבצע?

 

שלא כמו חלונות סטנדרטיים בבית, תיקון של חלון הממד הוא שונה מכיוון שהוא מורכב מכמה חלקים אשר הם אלו המעניקים את ההגנה בעת השהייה בתוכו. האטימות של החלון, חומר הגלם ממנו הוא מורכב וכן הרישיונות המיוחדים הנדרשים בכדי לאשר כי החדר אכן נחשב לממ"ד (מרחב מוגן דירתי) מהווים עניין הכרחי על מנת לייצר שמירה אופטימלית על חיי אדם.

ישנן כמה תקלות שעלולות להתרחש ומצריכות תיקון חלון ממד בהקדם האפשרי:

  1. תקלות בסגירה ופתיחה של החלון – יש לתקן את מנגנון התזוזה בכדי לאפשר תנועתיות מלאה.
  2. בעיה בתנועה לכיוון אחד – ישנם חלונות שנפתחים הן הצידה והן למעלה, לעיתים מתרחק קלקול באחד המנגנונים.
  3. ידית תקולה – אשר אינה מאפשרת אחיזה נוחה ולכן מגבילה את פעולה הסגירה והפתיחה.
  4. זכוכית שבורה – תיקון של חלון הממד במקרה כזה נדרש על מנת להחזיר לחלון את הזכוכית השלמה והתקינה, אשר תהווה מחסום בפני זעזועים, גזים ותעניק את כל היתרונות של חומר הגלם הייחודי ממנו היא עשויה.

מרבית התקלות המתרחשות ומצריכות תיקון חלון ממד, קורות מכיוון שהחלון עצמו משמע המסגרת והזכוכית, הם כבדים עד מאוד ומייצרים בלאי בשימוש קבוע. לעיתים חלון ממד יכול להיתקע, ציריו עלולים להישבר ואנשים מוותרים על תיקון החלון של הממד רק כי הם מרגישים ש"זה לא באמת דחוף". זוהי הנחה שגויה כיוון שלא ניתן לצפות מתי תזדקקו למרחב הדירתי המוגן שלכם, לכן חבל לבזבז זמן ולעכב תיקון חלון ממד ומוטב לפנות לתיקון מקצועי ברגע שהדבר מתאפשר.

אילו עוד אביזרים ומוצרים מומלץ לרכוש עבור חדר הממ"ד?

 

מכיוון שמדובר בחדר לא רגיל ובחלון לא סטנדרטי, אשר חוסם – כאשר הוא סגור ונעול – מעבר של אוויר וזאת בכדי להגן על השוהים בתוך הממד, תיקון של חלון ממד הוא רק חלק מן הדברים שכדאי להכיר על מנת לשמור על בטיחות השהות.

מומלץ לשאול באשר לאמצעים נוספים כמו מערכות סינון עבור הממד והתקנת אביזרים כמו רשת ותריסים, בכדי לאפשר מגורים נוחים יותר בחדר זה ושימוש נעים יותר בו.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן