מבזקים

ההולכים להופעה או לקולנוע מסתכנים בבידוד כפוי

נתניהו נכנע ללחץ המפיקים והאינטרסנטים והתיר פתיחת בתי קולנוע, אולמות מופעים, הצגות תיאטרון וכדומה. המגיעים מחוייבים אמנם לעטות מסיכות בכל עת וגם נאסר לקיים הפסקה כדי למנוע התגודדויות אבל כפי שתראו מייד בפירוט ההנחיות מי שהולך בזמן הקרוב למופע כזה מסכן את עצמו ואת משפחתו באילוץ לכניסה לבידוד כפוי שעונש חמור נחווה למפר אותו.

 

לכן, רצוי לשקול היטב הליכה להופעה או לקולנוע כיוון שפרטי רוכשי הכרטיסים מתוייגים ונשמרים. בכל מקרה שמי מבאי האולם שבו נכחתם יתברר בשבועיים הקרובים כחיובי לנגיף, הרי שגם יחוייב בבידוד כפוי.

 

להלן ההודעה הרשמית. רצוי לעיין בקפידה בטרם קבלת החלטה.

*

בהמשך להחלטת קבינט הקורונה, הוחלט כי החל מהיום, יום שישי ה-19 ביוני 2020, יתאפשר לקיים מגוון רחב של מופעים, קונצרטים, הצגות תאטרון והקרנות סרטים לקהל הרחב באולמות התרבות ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ. מספר המשתתפים במופעים לא יעלה על 250 איש, ועד לתפוסה מרבית של 75% מנפח האולם בו מתקיים המופע. בשלב זה אין היתר לקיים מופעים בעמידה ולא יתאפשר אירוע הכולל ריקוד של הצופים.

.

למנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך, הסמכות להתיר מספר צופים הגבוה מ-250 ועד 500, ובלבד שמספרם לא יעלה על 75% מתפוסת המקום. אולמות המבקשים לערוך מופעים עבור קהל העולה על 250 איש (ולא יותר מ-500 איש), רשאים להגיש בקשה באמצעות אתר משרד התרבות והספורט.

.

מכירת כרטיסי הכניסה למופעים תעשה מראש, באמצעות הזמנה טלפונית או דיגיטלית, למושבים מסומנים בלבד. לאורך כל זמן השהות באולם, קהל הצופים והסדרנים יעטו מסיכות, ולא יתקיימו הפסקות במהלך המופע.

.

מספרי הטלפון של קהל הצופים יישמרו בהתאם למקומות הישיבה המסומנים, לתקופה של 20 ימים.

.

פרטים אלה יימסרו לבקשת נציג משרד הבריאות, במקרה שיתברר כי שהה חולה קורונה במופע, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יודגש כי הפרת החובה של מפעיל אולם בקיום כללי ההפעלה תהווה עבירה פלילית.

*

אנו שבים ומזכירים לציבור כי על כולנו להקפיד על שלושה כללים בסיסיים: עטית מסיכה, ריחוק פיזי ושמירה על היגיינה. במאמץ משותף ובאחריות אישית וציבורית נוכל להתמודד עם העלייה במספר החולים ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

*

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן