מבזקים

פרשת הצוללות היא החמורה בתולדות המדינה

מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. ההצעה שכונתה "מניעת הממשלה מלבדוק את פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר מאז קום המדינה – פרשת הצוללות" (יש עתיד-תל"ם) נדחתה ברוב של 62 מתנגדים מול 36 תומכים.

.

ההצעה "ממשלת סיפוח ואפרטהייד חייבת ליפול" (הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"מ, תע"ל, בל"ד) נדחתה ברוב של 64 מתנגדים מול 24 תומכים ונמנע אחד.

.

ח"כ יעלון הציג את ההצעה של יש עתיד תלם ואמר: "אני קובע באחריות שפרשת נתניהו כלי השיט היא פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר בתולדות המדינה לכן אינני יכול לתת אמון בממשלה שבראשה עומד נאשם בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים ומפרשות שנראות כצל חיוור לעומת פרשת שחיתות זו, שבה העדיף ראש ממשלת ישראל בצע כסף על פני ביטחון המדינה.

.

״אינני יכול לתת אמון בממשלה שבה מכהנים שני שרים בכירים בני גנץ וגבי אשכנזי, רמטכ"לים לשעבר, שמכירים אישית חלקים מן הפרשה מתקופת כהונתם, הם קראו והתחייבו להקמת ועדת חקירה ממלכתית והיום שותקים."

.

 

השר המקשר בין הכנסת לממשלה דוד אמסלם השיב: "לא הייתה עלילת דם גדולה ושקרית מעלילת פרשת הצוללות. זאת הפנטזיה של השמאל והתקשורת מהיום הראשון שהם ראו את רוה"מ נתניהו עולה ויורד מהצוללת. גם כשבעצם החליטו לקרוא לתיק שלושת אלפים מה שהם עשו זה שכל פעם שהזכירו את התיק בטלוויזיה הראו את תמונתו של רוה"מ נכנס ויוצא מהצוללת למרות שבתיק הצוללות הוא בכלל לא נחקר."

צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן