מבזקים

אחד השותפים בהפועל ת״א פורש מניהול פעיל

4CD34219-71A1-4142-97CF-C72D64C29662

מאיר תושב, מבעלי הפועל ת"א ונציגו בעז תושב, החליטו לקחת צעד אחורה בכל הקשור לענייניה השוטפים של הקבוצה.

.

מאיר תושב, המתגורר בניו יורק ואחיינו בעז, המשמש כנציגו בישראל, שיתפו את השותפים לבעלות, האחים ניסנוב וזאב גרינברג, בכוונותיהם לבצע את המהלך בתום העונה בצורה מסודרת.

.

עם זאת, מאיר תושב, המחזיק ב-37.5% ממניות המועדון, ימשיך להזרים את חלקו על פי התקציב שייקבע בדירקטוריון הקבוצה, אך מבלי שייקח חלק פעיל בניהול היומיומי.

כאשר עמד המועדון רגעים לפני פירוק בינואר 2017, רכשו האחים ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג מידי הנאמן, עורך הדין שאול קוטלר, את המועדון – ולמעשה הצילו את הפועל תל אביב מפירוק והיעלמות מהבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי לשנים רבות.

.

מאיר תושב מסר: "לפני כמעט 9 שנים פנה אליי חיים רמון בבקשה שאסייע לו להציל את המועדון שיקר ללב המשפחה – ונעניתי בחיוב. לאחר מכן חלו שינויים ועתידו של המועדון, לצערי לא השתפר, אלא רק הפך ללוט בערפל עוד יותר וכמעט שנמחק מהמפה. למעשה נכנסנו להרפתקה הזו בעל כורחנו, זה היה צו מצפונינו. לשמחתי, כשלוש שנים וחצי לאחר כניסתנו, הקבוצה חזרה לפלייאוף העליון, לחצי גמר גביע המדינה, הוקמה מחלקת נשים, הוקמה קבוצת הפועל" שווים" תל אביב, קבוצה המשלבת אוהדים ושחקנים בעלי צרכים מיוחדים – ומחלקת הנוער שבה למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי. על כן החלטנו להמשיך ולתמוך כלכלית בקבוצה על פי אחוז החזקותינו ולתת לשותפינו, שגם כך עסקו בעניינים השוטפים בצורה מיטבית ומקצועית, להמשיך ולעסוק בניהול השוטף מבלי להתערב בענייני היומיום.

.

אנו סומכים על איציק, שרון וזאביק שימשיכו את קו ההתקדמות המקצועי בו נמצא המועדון וכל זאת תוך ניהול כלכלי שפוי – ומאחלים להם הצלחה רבה".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן