מבזקים

נתניהו מתעלל בישראלים רק כדי לשרוד פוליטית

‫פיאסקו ושמו גמזו. העבד הנרצע מכניס את המדינה לסיחרור שיהיה קשה לצאת ממנו חברתית, כלכלית, רפואית וציבורית. והכל כדי לשרת אינטרס אישי של נתניהו במטרה לקבל מושב במקום טוב בכנסת הבאה. השרים כבר מבינים בחלקם את גודל הצרה והגיבו בהתאם אבל כרגיל, הדיקטטור השתיק אותם במבטים מזרי אימה. ‬

.

שערורייה: איכוני השב״כ מכניסים המונים לבידוד בלי חקירה אפידיומולוגית ראויה. נתניהו ממשיך להיכשל בגדול ולנסות לחפות על מחדליו בחלוקת סוכריות למקורבים מן הקופה הציבורית המידלדלת. ידיעות מפרסם כי כמעט חצי מיליון איש הוכנסו בחודש לעבר לבידוד. רק מיעוטם, פחות מעשרים אחוזים מהם בעקבות חקירה אישית של המבודדים במטרה לברר את נסיבות היחשפותם לחולה מאומת.

 

היתר הם סתם מבודדים כתוצאה מתוכנה זדונית שנוצרה לאיתור טרוריסטים ולהתחקות אחר עבריינים מסוכנים. אמצעי השב״כ יעילים להפליא בהפעלה ממוקדת על יחידים כשצוות חוקרים ולוחמים מגבים את הנתונים. כשמדובר בחשד למגיפה זו סתם התעללות בישראלים!
.

אתמול אובחנו 1,792 חולי קורונה, מחצות אובחנו 99 נוספים.

מספר החולים הפעילים עומד על 24,598, מתוכם 333 במצב קשה ו-101 מונשמים. מניין הנפטרים נותר 546. אתמול התקבלו תשובות ליותר מ-22 אלף בדיקות (שיעור הבדיקות החיוביות – 8.1%).

.

ישראל בהנהגת נתניהו ובאמצעות הפרוייקטור הצייתן שגייס, מוביל מדיניות שגויה מן היסוד: ההחלטות שלו הן אינטרסנטיות ופוליטיות ולא ענייניות.

 

כיום ברור ללא שום צל של ספק: עיקר הצרה הנגיפית שישראל נתונה בה מגיעה מן המגזר החרדי. העובדות חד משמעיות ובכל זאת, נתניהו לא עושה דבר כדי להרחיק את מסכני הכלל מהמרכזים העירוניים הנקיים מהמחלה. עכשיו כבר ברור ללא ספק: ככה אי אפשר יהיה לפתור את הבעיה.

 

נתניהו בחר אסטרטגיה של משיכת זמן בציפייה להשגת חיסון. בינתיים עוברת האחריות להימנעות מהידבקות מן המדינה אל הפרט. אם אינך רוצה להידבק – תיזהר. ואם אתה שם זין על ההנחיות המוכרות לך היטב – זבש״ך ואל תבוא בטענות לאיש זולת לעצמך.

 

יש בזה היגיון מסויים אבל התוצאה רעה, זאת משום שגם עסקים פתוחים אינם משיבים את המצב לקדמותו. מרבית המסעדות ריקות. בקניונים התנועה דלילה והקופות בקושי דופקות. אנשים נהיו חסכנים, מפסיקים לקנות סמרטוטים ומוצרים בלתי נחוצים. הכלכלה בנסיגה והשינוי המיבני שיחולל מהפיכה בהתנהגות הכלל כבר יצאה לדרך.

 

 

התבכיינות לא תעזור. דווקא עכשיו זה זמנה של הנהגה להבין תהליכים ולקדמן כהלכה במטרה לסייע לציבור לעבור אדפטציה קלה ככל האפשר. נתניהו חדל להיות האיש המתאים למשימה. הוא המנהיג של האתמול. הגיע הזמן להחליפו וככל שיקדם כן ייטב לעם ישראל כולו.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן