מבזקים

האם יש דבר כזה הדברה מעכשיו לעכשיו?

כדור הארץ הוא הבית של מיליוני סוגים של בעלי חיים. חוקרים ומדענים הצליחו לזהות ולתאר כ-1.5 מיליון סוגים, אבל על-פי ההערכות המקובלות המספר האמיתי גדול לפחות פי 5-6 אם לא יותר. כולנו מודעים כמובן לעובדה הזו, ובפרט לקיומם של חרקים רבים, כולל במרחבים שבהם אנחנו מתגוררים – אבל ממש לא רוצים נמלים, פשפשים, תיקנים, עכבישים וגם לא צרעות ועוד בעלי חיים שעלולים להזיק לנו. הפתרון הנכון הוא כמובן הזמנת שירותי הדברה, כשבמקרים מסוימים כדאי למצוא איש מקצוע שמוכן להגיע מהרגע להרגע.

 

הדברת מזיקים לקראת כניסה לדירה חדשה

 

מצב אחד שבו נדרשת הדברה נגד מזיקים בדחיפות הוא לקראת כניסה לבית חדש – בין אם זו דירה מקבלן ובין אם זהו נכס יד שניה. באופן טבעי מומלץ לתאם מראש את הגעת המדבירים בהתאם למועד המעבר, כך שתוכלו להגיע עם כל החפצים שלכם לדירה שכבר נוקתה מחרקים ואין חשש שהם יופיעו בה, אבל לפעמים מועד המעבר נקבע בדקה ה-90. בנוסף ישנם מצבים שבהם עקב שלל המטלות במסגרת שינוי הכתובת והמעבר המשמעותי שוכחים להזמין מדבירים, אבל אין צורך לדאוג – בזכות האופציה של הזמנת חברת הדברת מזיקים מעכשיו לעכשיו או בטווח של מספר שעות.

 

הדברת מזיקים בעסק בתחום המזון

 

סיטואציה נוספת שבה מדביר מקצועי ומנוסה הוא חבל הצלה של ממש ולכן ישנו רצון שהוא יגיע תוך זמן קצר מאוד היא מתקפת חרקים בבית קפה, מסעדה, מכולת, סופרמרקט, מטבח מוסדי ושאר עסקים בתחום המזון. הסיבה לבהילות היא שאותם חרקים, ולמעשה גם מכרסמים, עלולים לגרום נזק רב לסחורה, להבריח לקוחות (מן הסתם אף אחד לא רוצה לשבת בבית קפה שג'וקים מסתובבים בו) ואפילו להוביל להשעיית רישיון העסק ע"י משרד הבריאות לפרק זמן מסוים.

בכל מקרה שכזה חשובה לא רק הזמינות הגבוהה מאוד של חברת ההדברה אלא גם הניסיון המקצועי שלה, ובפרט לגבי הדברת עסקים בענף המזון.

 

הדברת טרמיטים

 

מבין כמיליון סוגי חרקים, טרמיטים הם בעלי פוטנציאל ההרס הגדול ביותר. העובדה שהם ניזונים מעץ שהוא כמובן חומר גלם נפוץ מאוד, התיאבון העצום שלהם, קצב הריבוי המהיר והמספרים הגדולים של הטרמיטים בכל מושבה – עשרות אלפים עד מיליונים – מחייבים פעולה בהולה מולם. כל עיכוב עלול לבוא לידי ביטוי בנזק של ממש לתשתיות שונות ולצורך בנקיטת אמצעים מורכבים ויקרים יותר, ולכן שירות הדברה מעכשיו לעכשיו הוא פשוט חובה.

 

הדברת צרעות

 

גם נגד צרעות כדאי לפעול בנחרצות ובמהירות, ובעיקר במקצועיות ובזהירות. הסיבה העיקרית לכך היא שעקיצת צרעה היא דבר כואב מאוד וחוויה בהחלט בלתי מומלצת, מה גם שבלא מעט מקרים נוכחות של צרעה אחת עלולה להוביל לעוד ועוד צרעות. כמו כן ייתכן שיש בקרבת הבית שלכם או אפילו בתוכו – למשל במסגרות של תריסים או במזגן – קן שלם של צרעות.

במקרה כזה כדאי למצוא פורטל מוביל בתחום או אתר שבו ניתן לבחור מדביר לפי אזור מגורים ולהזמין איש מקצוע שיוכל להגיע אליכם ללא עיכובים מיותרים – ויחזיר את השקט לחיים שלכם.

 

לכידת עכברים, חולדות ונחשים

 

בדומה לצרעות, גם מפגש עם נחש עלול להסתיים בפגיעה מאוד לא נעימה ואפילו בסכנת חיים. חולדות ועכברים אמנם לא מצוידים במנגנון ארס, אבל נשיכה של חולדה היא גם כן חוויה לא נעימה ולמעשה אפילו העכברים הזעירים מייצרים אי נוחות משמעותית. בהתאם גם במקרים אלה ההמלצה היא למצוא אתר שמאפשר לכם למצוא איש מקצוע מתאים על בסיס בחירת אזורי שירות להדברה – כך שתוכלו לדעת בוודאות שהלוכד יתייצב אצלכם ויסייע לכם להיפטר מהצרה תוך זמן קצר.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן