מבזקים

שבוע לבחירות: טראמפ מדשדש

יותר משישים מיליון אמריקנים עמדו שעות בתור פתלתל כדי להצביע   מבעוד מועד ועל מנת להמנע מן הצפיפות הגדולה עוד יותר הצפויה בשלושה בנובמבר.

 

בסך הכל כבר מימשו יותר משישים מיליון אמריקנים את זכותם להכריע האם להעיף את טראמפ מן הבית הלבן בתום קדנציה אחת בלבד ולהושיב שם במקומו את מי שהיה סגנו של אובמה ג׳ו ביידן ועימו את המועמדת החצי שחורה קאמלה האריס כסגניתו.

 

טראמפ ממשיך להופיע בטירוף באסיפות גדולות שבהן לא נשמרים כלל אמצעי הזהירות הנדרשים. גם סגנו מייק פנס נע ונד מכינס לכינוס הגם שלא פחות מחמישה מעוזריו ומקורביו חלו.

 

השניים, הנשיא וסגנו, החליטו בטקטיקה של ייאוש לזנוח לחלוטין כל אמצעי זהירות והם פתחו בקמפיין הכחשה מוחלטת של הנגיף. התוצאה בפועל היא שיאי הידבקות יומיומיים של 60-80 אלף איש ביום עם יותר מאלף הרוגים יומיים.

 

בסך הכל אמריקה מתקרבת לתשעה מיליון חולים ולרבע מיליון הרוגים.

 

הסקרים מתרכזים בימים האחרונים של ההתמודדות במספר מצומצם של מדינות שם יוכרעו הבחירות. כרגע נראים סיכוייו של ביידן עדיפים כשמגמת סגירת הסכרים נבלמה.

 

הסקרים של סוכנות הידיעות הגדולה בעולם רויטרס מעניקים למועמד הדמוקרטי ביידן יתרון בכמה מדינות מתנדנדות.

בוויסקונסין זוכה ביידן זכה ל-53% מקולות הבוחריים לעומת 44% לטראמפ, בפלורידה מקבל ביידן 50% לעומת 46% לטראמפ, בפנסילבניה 50% לביידן לעומת 45% לטראמפ, באריזונה 49% לביידן ו-46% לטראמפ, במישיגן 51% לביידן מול 44% לטראמפ ובצפון קרוליינה 49% לביידן לעומת 46% לטראמפ.

.

כדי לחולל מהפך על ביידן לנצח בשלוש ממגינות אלה חפחות כדי לזכות במספר הצירים הנחוצים לבחירתו.

.

אשר לקול היהודי. החרדים הולכים עם טראמפ והשאר עם ביידן בחלוקה של 70 אחוזי תמיכה במועמד הלא רפובליקני. לכאורה, זו אכזבה בשל תמיכת טראמפ בישראלי אבל אין לשכוח כי מעולם לא קיבל נשיא רפובליקני 30 אחוזים מהקול היהודי ולכן המספר הזה, אם ימומש, הוא משמעותי.

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

רמי יצהר

Rami Yitzhar ,

עניין מרכזי

 

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

MerkaziTV

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן