מבזקים

אוחנה זרק את דן אייבינדר

לאחר סיום חלון ההעברות, שוחח יו"ר המועדון, אלי אוחנה, עם השחקן דן איינבינדר והודיע לו כי לאור הנסיבות בהן לא הסכים לעבור לאף קבוצה אחרת בליגה, החליט המועדון לסיים את העסקתו.

.

לפני כארבעה חודשים הודיע המועדון לשחקן כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הנוכחית והלאה. המועדון הציע לדן לחפש לעצמו ואף לעזור לו למצוא קבוצה שתקלוט אותו, והבטיחה לו כי שכרו לא ייפגע ולו בשקל אחד.

.

כמו כן, במהלך ארבעת החודשים האחרונים, קיבל השחקן את כל האפשרויות להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה, על מנת שלא לפגוע בו מקצועית, תוך כדי הבהרה כי החלטת המועדון נעשית עקב שיקולים מקצועיים ורצון לקדם שחקנים אחרים בתפקיד.

.

איינבינדר ונציגיו בחרו לדחות כל בקשה שהגיעה אליו. מספר רב של קבוצות התעניינו בשחקן ואף ראו בו שחקן מפתח לכל דבר, בעוד בית"ר מצידה הבהירה כי לא יוכל לשחק בשורות המועדון עוד. לאורך כל הדרך כיבדנו את דן, אך בסופו של דבר הוא בחר להישאר במועדון למרות שתנאיו לא היו נפגעים אם היה עובר. לאחר התייעצות משפטית ארוכה, ובצער רב, הודענו לדן על סיום העסקתו, ומבחינתנו הוא אינו חלק מסגל הקבוצה יותר. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן