מבזקים

כל התוכניות השתבשו לנתניהו והמנדטים זולגים ממנו החוצה

הד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, מסתייגת מהבטחת ראש הממשלה לפתיחת המשק בחודש אפריל. היא יודעת שאלה הבטחות שיקריות שעניינן מערכת הבחירות בלבד.

.

"אני לא יכולה לחתום על זה שבעוד שבועיים או חודש תהיה פתיחה מלאה של המשק – זה תלוי בתחלואה", אמרה אלרעי פרייס בראיון לגלי צה"ל.

.

‏הלחץ של נתניהו גדל והולך ככל שמתקרבות הבחירות. הכל השתמש לו: ההתחסנות ההמונית לא הניבה את התוצאות המקוות, המנדטים זולגים בכיוון שלילי, המשפט מתקדם לכיוון שלושה דיונים לשבוע, אין לו סיוע חיצוני שיחולל תמורה, גנץ מונע ממנו להשתולל ולהרוס סופית את כלכלת ישראל.

.

על רקע זה יש לגנות את ההתלהמות של אדלשטיין נגד הצעירים שחגגו פורים באזור שוק הכרמל בתל אביב חצופה. ואופיינית לנתניהו: אפס אמפתיה לכל מי שלא חבר בכנופייה שלו ומקסימום עלבונות והאשמת האחר.

"החוגגים במסיבות ההדבקה צריכים לדעת – זינוק בתחלואה יהיה רשום על שמכם, סגירת עסקים תהיה בגללכם, אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם", דברי יולי האיום.

.

המשטרה מאיימת שתאכוף איסורים המוטלים על הישראלים להמנע מחגיגות פורים. במרבית המקומות החגיגות הוקדמו ליום חמישי או שנדחו ליום ראשון עם סיום ההגבלות.

.

בירושלים צפויות הגבלות גם ביום ראשון הלא הוא שושן פורים הנחוג במיוחד בקהילה החרדית בבירה.

.

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, אומר כי הארגון ינקוט ביד קשה מול מפרי הנחיות במהלך חג הפורים.

"הנחיתי את אגף החקירות לפתוח בהליכים פליליים נגד מארגני ההתקהלויות הבלתי חוקיות. אנחנו פונים לציבור לגלות אחריות ציבורית, מצפים ממנו להישמע להנחיות כדי להציל חיי אדם", דברי שבתאי.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן