מבזקים

נתניהו בלתי ניתן להדחה ומתנגדיו עוד יתחננו לסיבוב חמישי

בסוף השבוע ייתמו אפשרויות פרסום הסקרים. ביום שלישי הקרוב – הבחירות הרביעיות. נתניהו ציין בשבוע שעבר מלאת 15 שנות שלטון בישראל. הנה המצב האמיתי נכון לעכשיו.

 

ובכן, הבחירות יוכרעו בשאלה האם עבאס עובר את אחוז החסימה. אם הערבים ינהרו לקלפיות ועם הרביעייה של רע״מ נתניהו עובר לשליטה מיידית חסרת מעצורים ובלתי מוגבלת בזמן.

 

נתניהו יצרף את בנט אחרי שישתה לו שניים שלושה עריקים. הוא צפוי לפתות עוד כמה שאפתנים מרשימת סער ועל הכוונת גם עוד ערבי שניים. לביבי יש הכישרון שאין למתחריו הקטנים. גנץ קיבל הרי פעמיים את ההזדמנות להרים לעצמו קואליציה ו…כלום. גורל זהה צפוי ללפיד, לבנט ולסער גם אם יחברו זמנית, העיקר לסדר חברת הובלות שתפנה את הבלפוריסטים העכשוויים.

 

המדהים לכאורה הוא שהמשפט של נתניהו הוא בכלל לא בסדר היום, כמו גם העובדה שמהחודש הבא הוא ייאלץ לשבת שלושה ימים בשבוע על ספסל הנאשמים. ביבי דחק את הנושא לשוליים הכי מרוחקים מן התודעה.

 

הוא גם טישטש באמנות את 6,100 ההרוגים, את המשבר הכלכלי, המובטלים, הסגרים ושאר הבעיות.

 

מתנגדי נתניהו יכולים לקוות רק לסיבוב חמישי. זה הכל. ביבי לא ייתן לזה לקרות. בטוח לא השנה למרות שמתחריו סער ולפיד בנויים מהחומרים של הלוזרים. אתם מכירים אותם. יש אנשים שגם אם ירוצו לבד יגיעו במקום השני.

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן