מבזקים

ניתוח לעיצוב סנטר אצל מנתח פלסטי

אנשים רבים מגיעים לרגע שבו הם בשלים כבר לבצע שינוי קוסמטי בפניהם שרצו כל חייהם. לרבים זה האף, אצל אחרים זהו הסנטר. ניתוח לעיצוב סנטר הוא אחד הנפוצים שיש והוא מתאים לגברים ולנשים כאחד. אין הבדל ברצון להיראות טוב יותר ולתקן פגמים מולדים או לשפר את מראה הפנים. היום יש לנו טכניקות שונות לעיצוב הסנטר, כך שתוכלו לבחור איזו מתאימה לכם יותר, מלבד העובדה שלכל מטופל יש גם מגבלות מבנה ובריאות שמחייבות את הרופא המנתח. מה שחשוב הוא להקפיד על כך שהרופא שבחרתם הוא בעל ניסיון וגישתו לניתוח הסנטר שלכם הולמת את הגישה שלכם. זה אומר להגיע להסכמה לא רק מבחינת המחיר אלא מה מתאים לכם יותר.

 

כיצד להחליט על עיצוב סנטר?

 

כשאתם בוחרים את צורת הסנטר המעוצב הרצויה לכם, יש כמובן להישמע לייעוץ של המומחה שיודע בדיוק איך ייראה בסופו של דבר בסנטר לאחר ההחלמה, משום שגם אם יש לכם אידיאל מסוים של מראה יכול להיות שיש בו בעיה לפי הרופא. הכינו עצמכם לכך שאולי תצטרכו להתגמש ולבחור מה שיהלום אתכם בסופו של דבר מבחינת הפרופורציות והאפשרויות הניתוחיות. ניתוח לעיצוב סנטר הוא תמיד משמעותי משום שהוא משנה לחלוטין את קו הלסת ומענקי לכם מראה אחר. כך שסביר להניח שהבדיקות וההדמיות שאולי תרצו לראות יחייבו לפעמים שינוי דעה מסוים כדי להגיע לאופטימלי ביותר מבחינתכם. בקשו לראות עבודות שונות כדי לקבל מושג איך זה נראה ומה עומד בפניכם, ואולי תקבלו השראה לצורת הסנטר החדשה כשתראו את תיק העבודות של המנתח הפלסטי.

 

אילו ניתוחים יש?

 

סוגי הסנטר שמנתחים בניתוח לעיצוב הם בדרך כלל סנטרים שיש להם פגם מולד או שהצורה לא יפה בעיני בעליו. זה יכול להיות סנטר שקוע או משוך לאחור בצורה מוגזמת ובכך הוא מעניק לפנים מראה שאינו מתאים לשאר הפנים בפרופורציה. יש גם סנטרים שאינן נראים גבריים אל גברים, או להפך – אינם נראים נשיים אצל נשים ויש צורך לעדן או לחספס אותם בהתאם. סנטרים שסבלו מטראומה כלשהי של שבר או בעיה רפואית אחרת שנוגעת לחניכיים בכלל יעברו שיקום ושחזור לפי רצונו של המטופל, אבל גם שם כדאי אולי לנצל את ההזדמנות לצורך עיצוב סנטר מחדש לפי מראהו של המטופל.

 

מה קורה בניתוח סנטר?

 

ניתוח סנטר מחייב הכנה ממושכת של החולה לפני הניתוח, משום שלהבדיל מניתוח אף יש בו דימום רב יותר והתערבות חודרנית ופולשנית יותר זה מחייב אי שימוש בתרופות מסוימות שהרופא אוסר עליהן כדי לא לגרום לדילול הדם, למשל. זה מחייב מטופלים גם לשמור על עצמם פיזית, לא לשתות אלכוהול או לעשן ולא להיקלע לתאונה שבה ייגרם שבר או דימום פנימי. ניתוח לעיצוב סנטר מחייב שמירה על היגיינה מסוימת והימנעות מטיפולים כמו הסרת שיער או גילוח לפני כן. כל זה מעבר לצום הנדרש לפני כל ניתוח.

מידע נוסף מחכה לכם באתר של ד"ר לוי אברהם מנתח פלסטי מומחה

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן