מבזקים

מהי החלקה אורגנית ומה חשוב לדעת?

רוצה להחליק את השיער אך רוצה לעשות זאת בצורה הטבעית ביותר? בכתבה הבאה נסביר מה זה החלקה אורגנית ואיך היא עונה על הדרישות שלך.

זה לא כיף להתעסק עם השיער המתולתל או המקורזל במשך שעה כל בוקר ולבסוף לקבל תוצאה שהיא לא מספקת, למי מאתנו יש כל כך הרבה זמן להתעסק בעצמנו במקום לזרוק על עצמנו משהו להתאפר קצת ולעוף לעבודה או ללימודים ולפעמים גם לטפל בילדים תוך כדי. לכן לא מעט נשים בוחרות כיום לשים סוף לסחבת המיותרת כל בוקר ולבחור דווקא בהחלקת שיער לעיצוב השיער שלהן ובזה לעצב בפועל את השיער פעם אחת ולתמיד וליהנות ממראה מסודר ומושך כל יום, כל היום. בוודאי תרצי לעשות זאת בצורה הטבעית ביותר מבלי לגרום נזק לשיער, בשביל זה יש את סוג ההחלקה האורגנית.

 

מה זה לא החלקה אורגנית?

 

החלקה אורגנית זה "לא" לשני דברים מנוגדים:

  1. החלקה אורגנית זאת לא החלקה שמתבצעת מחומרים טבעיים בלבד. אין סוג של החלקה שכזאת, שכן על מנת להחליק את השיער יש צורך בחומרים פעילים שיגרמו לשיער להתנהג בצורה לא טבעית. ולכן אין החלקה אורגנית לגמרי.
  2. החלקה אורגנית זאת לא החלקה הכוללת חומרים פעילים הגורמים לנזקים שונים לשיער, למעצב השיער או ללקוחה. חלק משיטות ההחלקה המפורסמות עושות שימוש בחומרים מסוכנים, כמו הפורמלין המפורסם והידוע לשמצה. חומרים רעים אלו גורמים לנזקי נשימה, גירויים בקרקפת, דמעות וגירויים בעיניים ובעור של מעצב השיער.

 

החלקה אורגנית זה "כן" לשלושה דברים :

 

החלקה אורגנית לשיער זה כן החלקה שמחזקת את השיער, החלקה שהחומרים שבה מלאים בוויטמינים וחומרים פעילים שיקומיים שיגרמו לשיער שלך להיראות טוב יותר לאחר ההחלקה מאשר לפני כן.

החלקת שיער זו מאפשרת גם לשחות בבריכה ולבוא במגע עם מים מבלי לפחד מהנזקים שיכולים להיגרם לו.

בעלת שיער צבוע יכולה גם היא ליהנות מהחלקה בניגוד לשיטות החלקה אחרות, וכן גם בעלות שיער בהיר.

שימי לב, החלקת שיער לוקחת זמן, עלייך להתכונן לפנות עד 4 שעות במועד ההחלקה, וכן לעיתים השיער מתבהר במעט בגלל החומרים הפעילים שמצויים בשיטה אורגנית זו.

 

כאשר את פונה למומחה להחלקה אורגנית לשיער והחלקת קראטין, את מבטיחה לעצמך שיער רך ונעים למגע ותוצאות עמידות לאורך זמן. אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר הבית של המומחים להחלקת שיער בכתובת: https://straight-hair.co.il/ אפשר לקבוע תור לייעוץ  בטלפון מספר: 077-9978822.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן