מבזקים

בניית קישורים עם חברת Buypost

יש לכם תחום שאתם מתעניינים בו וחיים אותו עד כדי כך שהחלטתם להקים עסק, להפגין את הכישורים שלכם ולהעניק משהו טוב למדינה וגם לעולם. כשעשיתם את הצעד הראשון ופתחתם תיקים ברשויות המס, גיליתם עולם ומלואו. כעת, אתם עובדים במרץ כדי לשדרג את העסק שלכם והעבודה הטכנית רחוקה מלהסתיים. לצד זאת, אתם רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות על מנת שידעו עליכם כמה שיותר. מסיבה זו, אתם חייבים לעבוד חזק כדי לקדם את האתר שלכם.

 

לקדם אתר בכל הכוח

 

רשת האינטרנט מציעה פלטפורמות קידום משתלמות עבור כל אחד, גם עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרק התחילו את דרכם. העניין הוא שהתחרות בין האתרים המגיעים מאותו התחום גדולה, ויש צורך להישאר עם היד על הדופק כדי להחזיק אתר של עסק במקומות הראשונים של גוגל. על מנת לקדם אתר בדרך אורגנית (טבעית) יש צורך לדאוג לדברים רבים: תכנים איכותיים, תמונות, סרטונים, עיצוב, היררכיה נכונה, חיבור לרשתות חברתיות ועוד. ואם יש משהו שמקפיץ את הדירוג באתר באופן משמעותי הוא בניית קישורים. וכאן קניית לינקים עם חברת Buypost נכנסת לתמונה.

 

על קשרים וקישורים

 

קישורים חיצוניים תורמים רבות לקידום האתר. ברגע שאתם יוצרים אתר איכותי ומושקע, אתרים איכותיים אחרים יכולים "לארח" אותו ולקשר אליו. כשגוגל רואה שיש לכם קישורים חיצוניים, היא מבינה שמדובר באתר מבוקש ומתעדפת אותו. עד כאן הכול נשמע טוב ויפה, אך לא תמיד מדובר במשימה פשוטה. בעלי אתרים לא מעטים לא תמיד יודעים למי לפנות כדי להשיג את הקישורים החיצוניים. לא פעם הם אף "נופלים" על אתר ספאמי שיכול רק להזיק אותם ולגרור עונש מגוגל.

 

חברת Buypost באה לתת מענה לבעיית השגת הקישורים. הצוות של החברה פועל מעל ל-5 שנים ברציפות, והוא צבר לעצמו מוניטין וקשרים עם בעלי אתרים גדולים ומשמעותיים. אם תמיד רציתם להופיע באתר חדשות מוביל או באתר תרבות שכולם מדברים עליו, פנו לחברה ותתחילו לנצל את הקשרים שלה. קניית לינקים עם חברת Buypost היא אחד הדברים המשתלמים יותר שתעשו, כי בחברה מאמינים שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים את הבמה האינטרנטית כדי לצמוח, להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם ולהעניק לכולם מגוון רחב של מוצרים ושירותים ייחודיים ואיכותיים.

 

איך אפשר להגדיל את הפניות עם Buypost?

 

כל איש מכירות מתחיל יודע שפנייה איכותית מובילה ללקוח איכותי, אך כיצד אפשר להגיע ללקוחות האלה? בעידן האינטרנט אין תחליף לחשיפה ברשת, כאשר אחת השיטות המובילות והנפוצות יותר היא קישורים חיצוניים. ככל שיותר אתרים חיצוניים יקשרו לאתר שלכם, כן תגדל החשיפה ויותר גולשים יכירו אתכם. המיוחד בחברת Buypost הוא שהיא מציעה לכם לרכוש לינקים חיצוניים לאתרים איכותיים ובדוקים שבהם נוטים לבקר גם גולשים איכותיים שאוהבים לצרוך כתבות חדשותיות, ידיעות, כתבות תרבות וכדומה. כך שברגע שגולשים כאלה משאירים לכם פנייה באתר, הסיכוי שמדובר בלקוחות פוטנציאליים רציניים ולא בבזבזני זמן הוא גבוה יותר.

 

מצוין, אז איך אפשר להתקדם מכאן עם Buypost?

 

שאלה נהדרת. דבר ראשון, חשוב לקרוא את התקנון באתר לצורך תיאום ציפיות. בשלב הבא עליכם לשלוח לחברה את המאמרים שברצונכם לפרסם. אתם יכולים לבחור אם לכתוב את המאמרים לבד או להיעזר בשירותיהם של כותבי התוכן שמציעה החברה ובכך לחסוך בזמן יקר ובהתעסקויות מיותרות. ברגע שאתם מבצעים את התשלום, הכתבה על העסק עולה לאוויר במהירות – עד 48 שעות, ולפעמים גם הרבה לפני כן. מכאן והלאה תוכלו להזמין מאמרים בכמויות גדולות. בדרך זו תוכלו להוזיל את עלויות הפרסום ו"לירות לכל הכיוונים" כדי לקבל כמה שיותר חשיפה ולפרסם את העסק שלכם.

 

נשמע טוב. מה עוד כדאי לי לדעת על Buypost?

 

החברה עובדת עם אתרים איכותיים רבים מכל התחומים. כך שלא משנה במה אתם עוסקים, תמיד אפשר למצוא את האתר המתאים לתחום העיסוק שלכם. כמו כן, חשוב לציין ש-Buypost פועלת בשקיפות מלאה ואינה מסתירה דבר מלקוחותיה. לפני תחילת העבודה אתם מקבלים רשימה מלאה של כל האתרים שאיתם החברה עובדת, כולל המחירים ונתונים עדכניים נוספים שאתם צריכים לדעת כדי לבחור באיזה אתר לפרסם. וזה עוד לא הכול. החברה מתחייבת להשאיר את הכתבה שלכם באתר במשך שנה שלמה, ולפעמים גם יותר מכך.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן