מבזקים

אסון מירון: האמינות של חקירת מח״ש – אפסית

במשטרה מיהרו בבוקר שלאחר אסון מירון להתנער מאחריות. הנוסח היה בנוסח שמשמעותו: ״אנחנו לא אשמים אלא המדינה שאישרה את הנתיב, את ההתקהלות ואת מספר המשתתפים המפלצתי״. עקרונית, זה נכון. נתניהו, אוחנה ושאר הפוליטיקאים המנהלים את המדינה הזו ומפוררים אותה כבר מזמן חדלו לקבל החלטות ענייניות. אצלם – הכל פוליטי בעיקר כשביבי רוצה רק לשרוד ויהי מה.

 

ובכל זאת, המשורה היא הגורם המקצועי המרכזי בארוע כזה כשם שהצבא הוא האחראי למצבעים בשטח וגורמי הביון ממונים על מבצעים מיוחדים. וכאן הבעיה: לא שמענו ולו מילה אחת של אזהרה מן המשטרה. קובי שבתאי התנהל כסמרטוט של אוחנה, של ביבי ושל החרדים ולא התייצב נגד האסון הצפוי.

עכשיו שלח היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט את מח״ש לחקור כשאנשי יאחה 433 כבר בשטח אוספים ראיות. צריך להדגיש: אמינות מח״ש בחקירה כזו פחות מאפסית ויכולותיה המקצועיות – בלתי קיימות. מדובר במהלך פוליטי עלוב של נתניהו שתכליתו טשטוש, סתימת פיות ובעיקר הצגת סרק של חקירה רצינית.

אסון מירון דומה לאסון פסטיבל ערד ונקווה שסופו של הפסטיבל החרדי יהיה זהה.

וזו ההודעה הרשמית:

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מסר הבוקר (שישי) כי מח"ש תתחיל בבדיקה מידית על מנת לברר האם עולים חשדות לפלילים מצד שוטרים במסגרת האסון הכבד במירון. מנדלבליט הנחה כי המשטרה לא תגבה בשלב זה עדויות משוטרים המעורבים באירוע, במסגרת החקירה שנפתחה

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן