מבזקים

הביביסטים מודאגים: ממשלת בנט לפיד יוצאת לדרך

יום היסטורי בפוליטיקה הישראלית: יאיר לפיד הודיע לנשיא ריבלין בשעה 23:22 כלומר 38 דקות לפני סיום המנדט שלו כי עלה בידו להרכיב ממשלה חדשה, הלא היא ממשלת שינוי. לפיד שוחח עם ריבלין כשלצידו נפתלי בנט מי שיהיה בקרוב ראש הממשלה החדש של ישראל.

ריבלין הביע תקווה שהממשלה החדשה תושבע במהרה ואכן בקואליציית השינוי ינסו להביא את הממשלה לאישור הכנסת ביום רביעי בשבוע הבא. עד לרגע האחרון מנסה נתניהו למנוע בכל מחיר את קיום ההצבעה בכנסת.

נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך את לפיד ומסר כי "אני מברך אותך, יאיר לפיד, ואת ראשי הסיעות עם הסיכום על הרכבת הממשלה. נצפה לכינוסה של הכנסת בהקדם האפשרי לאישור הממשלה כנדרש".
בנט מתחיל ברוטציה כראש הממשלה, יאיר לפיד יהיה ראש הממשלה החליפי ושר החוץ. בני גנץ ממשיך כשר הביטחון, אביגדור ליברמן יהיה שר האוצר וגדעון סער שר המשפטים. איילת שקד – שרת הפנים, שרת החינוך יפעם שאשא ביטון, שרת התחבורה – מרב מיכאלי, שר הבריאות – ניצן הורוביץ.
עניין מרכזי
הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן