מבזקים

הרציחות האכזריות במשפחת הפשע ג׳רושי נמשכות ללא מעצורים

המוות ממשיך להשתולל ברחוב הערבי הישראלי וכרגע הרושם הוא שהמשטרה חסרת אונים. בניגוד לעימותים הלאומניים בין יהודים לערבים בעיקר בערים המעורבות, השימוש באמצעי השב”כ ובאנשיו אינו מתאפשר בחקירות פליליות רגילות, מה שמותיר את החוקרים נעדרי יכולת וסמכות פעולה. בשנים האחרונות מתקשה המשטרה למצוא סוכנים בין משפחות הפשע הערביות וזו הסיבה לפשיעה הגואה במגזר שכבר הניבה כמעט 80 נרצחים מתחילת השנה.

ועכשיו הגיע הרצח האכזרי האחרון בסדרה אך בהחלט לא האחרון בסאגהת הדמים המתמשכת. יוסף ג'רושי בן ה-58, אשתו נואל בת ה-46 ובתם ריאן בת ה-16 נרצחו בשבת בצהריים מירי שבוצע לעבר רכבם בכביש 806, סמוך לצומת עילבון.

בתם הקטנה בת ה-9 ניצלה אך נפצעה באורח בינוני ופונתה בהכרה מלאה ועם פציעות חודרות לבית החולים פוריה בטבריה. החיסול הוא במסגרת מלחמת הדמים שפרצה בתוך משפחת הפשע המפורסמת מרמלה ושבמסגרתה נמשכות רציחות, הגליות וחיכוכים אינסופיים בין מנהיגי המשפחה. הסובלים הם גם חפים מפשע המשתייכים למשפחה הענפה משכונת ג׳ואריש הידועה לשימצה ברמלה.

קורבנות החיסול עברו לא מזמן להתגורר בצפון הארץ בעקבות חיסולו של בן המשפחה נאיף ג׳רושי בעת שעלה להתפלל במסגד אל אקצא, שם נדקר למוות. ואולם המרצחים עקבו אחריו, ארבו לו וחיסלוהו לאור יום עם אשתו ואחת מבנותיו. זמן קצר לאחר החיסול נמצאה המכונית שרופה לא הרחקמשם ובה תת מקלע קלצ׳ניקוב ושממנו ככל הנראה נורו עשרות הקליעים לעבר הנרצחים. חקירת הפרשה הוטלה על ימ”ר מרכז.

פרמדיק מד"א עומרי הוכמן סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו במראות קשים. ראינו שלושה נוסעים מחוסרי הכרה בתוך רכב פרטי. הם סבלו מפציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות בהם רפואיות. הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום. ילדה כבת 9 הייתה מחוץ לרכב. היא הייתה נסערת וסבלה מפציעות חודרות. הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מנסים להרגיע אותה ופינינו אותה לבית החולים כשהיא לבדה ומצבה בינוני ויציב".

בתגובה לאירוע הירי, הוועד הארצי של ראשי הרשויות הערביות בישראל מסר: "שוב ההפקרות משתוללת, ושוב נשק שנמצא בידי עבריינים גובה חיי אדם. על הממשלה החדשה לתת את הדין ולעצור את הטירוף מייד. חיינו לא יהיו יותר הפקר. לא רוצים יותר לשמוע דיבורים, אלא קוראים לפעולות מיידיות".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן