מבזקים

הפעם טטליסס יופיע לא רק בירושלים – גם בתל אביב

DDF49040-AFFF-47E3-850B-08BDD4E7F99D

לפיד ייפגש בניו יורק עם ארדואן ואתם תוכלו לפגוש בירושלים והפעם גם בתל אביב את מלך השירה הטורקית החוזר לארבע הופעות בעקבות ההצלחה הגדולה בקיץ הזה בבירה.

לאור הביקוש העצום ואחרי שכבש פעמיים את בריכת הסולטן איברהים טטליסס, אגדת המוזיקה הטורקית,
חוזר לשתי הופעות בירושלים ולשתי הופעות בתל אביב.

טטליסס משתף פעולה על במה אחת עם בתו העקרונית להפליא, דילאן, שהפכה בעצמה כוכבת הפופ הטורקיה. המופע בליווי תזמורת בת 25 נגנים מטורקיה.

המפיקים בארץ אומרים כי אין מילים לתאר את ההתרגשות של השניים.
בתאריך 23-24/11 – בימים רביעי וחמישי – יופיע בהיכל מנורה מבטחים. בשעה 21:00

איברהים שהופיע בבריכת הסולטן הרגיש קרוב יותר מתמיד לקהל,
הוא שיתף אותם על הקושי אחרי הפגיעה וכמה חבל שלא יכול לרקוד כבעבא. "לקהל בישראל יש פינה חמה אצלי"… "אין אחד שלא מתרגש מהעיר ירושלים".

כמו בפעם הקודמת יגיע טטליסס בליווי פמליה של 50 אנשי צוות, שומרי ראש, תזמורת של 25 נגנים וזמרי ליווי כולל צוות תוכנית הטלוויזיה הטורקית שבבעלתו "איבו שואו".

דילאן צ'יטק, (32) בתו של איברהים טטליסס שזהו ביקורה הראשון בארץ, זמרת מרשימה, כריזמטית מלאת נימוס, תנועה וחיוך כובש ואחת מהשמות הבולטים בטורקיה. כבת לטטליסס באופן טבעי הפכה לסקרנות ברשתות החברתיות. בדיוק כמו אביה חייה מלאים מוזיקה. בילדותה למדה פסנתר, כינור, לצד לימודי משחק, השתתפה במחזות זמר מקומיות בשנת 2011 נסעה לשנה לארצות הברית להעשיר את השכלתה המוזיקלית, למדה שיעורים פרטיים עם מורה אמריקאית והופיעה בקונצרטים על במות מכובדות טטליסיס, זמרת פופ מצליחה, מרבה להופיע בתוכנית "איבו" בהגשת אביה ולשיר בעיקר את הקלאסיקות שלו כשהוא צופה בה ומזיל דמעה.

טטליסס הידוע בכינויו איבו, יגיע לארץ בחודש נובמבר הקרוב לארבע הופעות עוצמתיות ומרגשות להרעיף חום ואהבה לקהל הישראלי .

בתאריך ה- 11 / 21-22 בימים שני ושלישי – יופיע באצטדיון פיס ארנה ירושלים. בשעה 21:00

איברהים, עד כה הקליט כ 100 קלטות ואלבומי אולפן, אינספור להיטים שכתב והלחין, מכירות של מיליוני עותקים וקונצרטיים מפוארים בטורקיה ובארצות רבות בעולם. הוא זכה לפופולריות ואהבה גם בתעשיית הקולנוע, כתב, ביים, הלחין ושיחק בעשרות סרטי קולנוע ובטלוויזיה המקומית.
למרות הצלחתו הגדולה שהפכה אותו לאימפריית עסקים של אדם אחד הוא אף פעם לא שוכח שנולד עני וזוכר לספר איך היה מתפלח לקולנוע כי לא היה לו כסף. היום הוא מעסיק למעלה מ 2500 עובדים בתחנת טלוויזיה, חברות הפקה למוזיקה וקולנוע, בתי מלון, מסעדות, מועדוני לילה וחברות אוטובוסים שבבעלותו במרץ 2011 הוא נפצע קשה לאחר שנורה בראשו מרכב לא מזוהה בעת שיצא עם עוזרו האישי מאולפן הקלטות באיסטנבול, מצבו הוגדר קריטי ושמועות כוזבות על מותו הופצו בעולם. לאחר טיפולים רפואיים בבית החולים עזב לשיקום בגרמניה לפני מספר שבועות באוגוסט האחרון – שוב ניצלו חייו. המיניבוס שבו נסע עם בתו ולהקתו התנגש במשאית והרכב
הדרדר לאחר התאונה. נוסעי המיניבוס נפצעו קלות.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן