מבזקים

לימודי נדל"ן על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים

נדל"ן הוא תחום מרתק ועתיר אפשרויות, לא רק למי שמחפש נכס מניב שיהווה השקעה חכמה אלא גם למי שמחפש עבודה מתגמלת מאוד, מכל הבחינות. שוק הנדל"ן מתאים במיוחד לאנשים שהם יזמים באופיים, ולמעשה מיד לאחר השחרור מהצבא תוכלו להתחיל ולנצל את האפשרויות שהוא מציע – בזכות קורס נדל"ן מקיף מצד אחד ומצד שני ממוקד כך שכבר תוך 4-5 חודשים תוכלו לצאת לדרך.

 

מה כוללים לימודי נדל"ן?

 

לימודי נדל"ן איכותיים כוללים ידע פרקטי בכל הנושאים הרלוונטיים לשוק זה ובפרט לגבי יזמות, השקעות ותיווך. ראשית, המשתתפים בקורס שכזה זוכים לסקירה רוחבית של השוק, להיכרות עם סוגי הנדל"ן השונים (פרטי, מסחרי, קרקעות ועוד) ולהבנה של הגורמים המשפיעים על השוק.

 

לאחר מכן נלמדים נושאים שונים באופן מעמיק במיוחד: איך לבחור אזור פעולה, איך לזהות הזדמנות השקעה, מה קובעות ההוראות העדכניות לגבי קרקעות חקלאיות ואיך אפשר לדעת האם קרקע מסוימת אכן נמצאת לפני הפשרה ועל כן מהווה פוטנציאל, איך לחשב נכון תשואות בכל סוג של יזמות נדל"ן, איך לתמחר עסקאות, איך לממן באופן המשתלם ביותר רכישות בתחום הנדל"ן, איך לשווק נכסים שונים, מתי כדאי להשביח נכס, סוגיות משפטיות, שיקולי מיסוי ועוד.

עוד כולל קורס נדל"ן ידע ספציפי בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38) שמהווה כיום את אחד מהאפיקים היותר נפוצים ובעלי הפוטנציאל הרב ביותר לכל יזם ולכל משקיע. בוגרי לימודי נדל"ן איכותיים שנבנו על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בעולם זה כמו גם בהוראה יהיו מצוידים בכל הכלים הנדרשים לאיתור הזדמנויות, לחתירה למימושן ולהוצאה לפועל של פרויקטים גם לטווח הקצר (למשל רכישת דירה, השבחתה ומכירתה ברווח ניכר מיד לאחר מכן) וגם לטווח הארוך (מציאת קרקע שמיועדת להפשרה וניצול שינוי הייעוד לטובת בנייה מניבה).

 

שילוב מדויק בין התיאורטי למעשי

 

הצלחה בתחום הנדל"ן – בין אם כיזם, בין אם כמתווך ובין אם כמשקיע – מחייבת לא רק ידע בכל הנושאים הנ"ל אלא גם ניסיון (וגם חושים חדים לא יזיקו). בהתאם קורס נדל"ן איכותי הוא כזה שכולל גם סימולציות שמדמות את המציאות ומאפשרות לתלמידים לרכוש ניסיון מבלי להסתכן בפועל.

 

איך להבטיח למידה אפקטיבית במיוחד?

 

עולם הנדל"ן משתנה ללא הרף ולמעשה מחייב למידה מתמדת, גם לאחר סיום מסלול ללימודי נדל"ן כאלה או אחרים. אחת הדרכים להישאר מעודכנים היא חברות באיגוד הנדל"ן הישראלי, שבין השאר מספק לחבריו ליווי חשבונאי, ליווי משפטי, ייעוץ כלכלי, גישה לידע עדכני, הכשרות מקצועיות ועוד. קורס נדל"ן שמעניק לבוגריו חברות באיגוד הנ"ל הינו בהתאם קורס מומלץ, ועוד לפני כן ישנם לימודי נדל"ן אשר כוללים בנוסף להרצאות הפרונטליות ולתרגולים המעשיים גם גישה לתכנים מצולמים כך שניתן לחזור על נושאים מסוימים ולהטמיע את הידע הרב באופן האפקטיבי ביותר – ולצאת לדרך כשאתם מצוידים במיטב הכלים החשובים בתחום.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן