מבזקים

ניתוח גינקומסטיה

ניתוח גינקומסטיה מטפל בבעיה מביכה של גברים רבים שהחזה שלהם גדל לממדים גדולים יחסית ולכן הם נמנעים מללכת למקומות ציבוריים הומים כמו בריכת שחייה וחוף הים.

 

העילות לתופעת הגינקומסטיה

 

במקרים רבים הנושא נגרם מתופעות לוואי של כדורים שלקוחות נוטלים באופן קבוע, מגידול סרטני הגורם להפרשת הורמונים, או ממחלות כרוניות כך שלמעשה האדם אינו אחראי במעשיו להופעתה של תופעה זו.

בעבר הייתה סברה כי הדבר קורה עקב השמנת יתר אך על פי מחקרים רפואיים שבוצעו לאחרונה, כפי הנראה אין לכך כל קשר.

 

ההפרעה עבור הגברים

 

הגברים שחשים שהחזה שלהם הופך לנשי מבקשים לבצע ניתוח גינקומסטיה כדי להקטין את נפחו ובעיקר כדי שהם יחושו בנוח בחיי היום יום. זה לא רק ניתוח קוסמטי אלא בעיקר כדי להחזיר למטופל את ביטחונו העצמי שהתערער.

 

ניתוח גינקומסטיה

 

אפשר לבצע את ניתוח גינקומסטיה רק אם המטופל הוא בן 16 שנה ומעלה.

  • ניתוח גינקומסטיה – מטרת הניתוח היא להוריד את רקמת השד. ברגע שהרקמה נעלמת הנפיחות יורדת אט אט עד שהיא נעלמת כמעט לחלוטין.
  • ניתוח גינקומסטיה משולב – באופציה זו מבצעים שתי פעולות חשובות במהלך ניתוח אחד. גם חותכים את רקמת השד העודפת וגם שואבים את השומן העודף שהצטבר בחזה ומתחתיו. השאיבה מתבצעת דרך חורים זעירים . אילו ביצעו זאת באמצעות חור גדול היה נותר חור גדול המשאיר צלקת שתיצור פגם אסתטי. את החורים הזעירים לא רואים לאחר הניתוח כך שזה יתרון מהותי וחשוב.
  • ביצוע שאיבת שומן, להוצאת השומן העודף – מכיוון שאין זה טיפול כירורגי, מבצעים זאת פעם אחת בפעולה שאורכת קרוב לשעתיים.

החלמה מניתוח גינקומסטיה

 

בתום הניתוח או שאיבת השומן, מותחים תחבושת בהיקף מלוא החזה. על פי הוראות המנתח מורידים את התחבושות לאחר פרק זמן מסוים. מיד מרגישים ורואים במראה את השינוי הקיצוני בגודלו של החזה. כל הנפיחות נעלמה והחזה הוא בממדים נורמליים כפי שהיה נראה עד לפני כמה שנים.

 

הסיבות לגינקומסטיה

 

הסיבות לגינקומסטיה, נובעות בעיקר ממחלות כרוניות, תרופות שהמטופלים צורכים באופן קבוע וגידול סרטני המפריש הורמונים שיוצרים תופעה נשית זו. משקל גדול של הלקוח אינו גורם לתופעה זו.

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן