מבזקים

נופש חברה לגיבוש צוות העובדים

העובדים שלכם אולי רגילים לשבת זה לצד זה במשרד ולשתף פעולה במשימות הקשורות לעבודה, אך כמה הם באמת מכירים אחד את השני?

אחת הטענות היא שלא צריך לערב בין העבודה לחיים האישיים וצריך לעשות הפרדה, אך טענה אחרת גורסת שדווקא אווירה פתוחה ויחסי ידידות בין העובדים, תורמים לשיתופי פעולה פרודוקטיביים ומעודדים מחויבות של העובדים כלפי העסק. אם גם אתם חושבים כך, תשמחו לגלות שיש דרך קלה ופשוטה לעשות זאת: באמצעות יציאה לנופש חברה.

 

גיבוש צוות העובדים באמצעות נסיעות חברה לקפריסין

 

מי מאתנו לא השתתף בארוחה במסעדה עם שאר חברי הצוות או בסיור מקומי באחד האתרים בארץ? יותר ויותר מקומות עבודה הגיעו למסקנה, שכדי לשמור על שביעות הרצון של העובדים ולעודד יחסי עבודה מקצועיים באווירה נעימה, צריך לתכנן לפחות אחת לשנה, יציאה מן השגרה.

 

בדרך כלל, היציאה כוללת פעילויות גיבוש לעובדים מסוג זה או אחר, אך אם אתם מחפשים רעיון מקורי שלא נעשה קודם, חברת Overseas מציעה קונספט חדש ומיוחד לחברות המעוניינות ביותר.

 

החברה מתמחה בארגון אירועים ונופש חברה במחוז פאפוס בקפריסין ומשלבת בנופש פעילויות מסוגים שונים שמטרתם אחת: לקרב בין העובדים וליצור אצלם חוויה חזקה של הנאה. הדרך הטובה ביותר לגבש את העובדים שלכם, היא להוציא אותם מן המשרד ולקחת אותם למקום לא מוכר. שם הם יעמדו בפני אתגרים חדשים ויכירו את התרבות המקומית וכך הם יחשפו צדדים נוספים באישיות ששאר העובדים לא הכירו קודם.

בין הפעילויות השונות ניתן לארגן טיולי טרקטורונים, מסיבות בריכה, שבירת צלחות בטברנה לצלילי הבוזוקי, סדנאות בישול של אוכל מקומי, או סתם יום צ׳יל בים עם ספורט ימי ואקסטרים.

 

לכוון גבוה ולאסוף מחמאות

 

במקום עוד יום גיבוש בנאלי, Overseas מציעים לכם שירות בוטיק לחברות המעוניינות בנופש יוקרתי באווירה אותנטית מושלמת. היתרון המשמעותי של החברה זה הניסיון הרב בהפקת אירועים עסקיים ונופש עובדים בחו"ל, כאשר במהלך השנים פיתח הצוות קשרים עם שותפים מקומיים ויצר שיתוף פעולה יוצא דופן עם משרד התיירות בקפריסין.

 

כשאתם מכוונים גבוה ובוחרים בחברה מקצועית ובעלת ניסיון לארגון הנופש הבא, אתם לא יכולים ליפול. כל שלבי הארגון וההפקה מוטלים על כתפי החברה ואתם זוכים לאסוף את המחמאות וליהנות מצוות עובדים מגובש ומלא בהכרת תודה. התקשרו עוד היום ל- OVERSEASבטלפון מספר: 058-6959569 או בקרו באתר שלנו בכתובת: www.overseasevents.co.il ואנו נלווה אתכם יד-ביד, נתאים את כלל הפעילויות, הטיסות ובתי המלון לאופי החברה שלכם ונבצע את ההתאמות החשובות לכם עד להגשמת הנסיעה בדיוק כמו שרציתם!

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן