אלירן עטר סיכם בביתר ירושלים לעונה וחצי הקרובות ויצטרף אל הקבוצה כבר מחר. עטר היה מחוק במכבי. איביץ׳ לא האמין בו ונתן לו להירקב על הספסל. בניון ממשיך ללכת על הוותיקים, כמו שרוני לוי אוהב.
.
המנהל המקצועי, יוסי בניון: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את אלירן עטר אלינו לקבוצה ואנחנו בטוחים ביכולות שלו לעזור לנו במטרות לעונה הקרובה וגם לזאת שאחריה. הצוות המקצועי ממשיך לעבוד על מנת להפוך את בית"ר שלנו לחזקה וטובה יותר".
.
עניין מרכזי
מבזקים
- מדהים! מאסק הפך הלילה לטריליוני הראשון בהיסטוריה – בקרוב אצלכם
- האיראנים והפקיסטנים מאשרים שהושג הסכם לסיום המלחמה – טראמפ מאושר – רק נתניהו נותר מוחרם ומבודד
- סקופ: כל האמת המפורטת על כניעתו המוחלטת טראמפ ועל ההשלכות מרחיקות הלכת חסרות התקדים בחומרתן על ישראל
- דיווח אינטרסנטי: טראמפ אסר על נתניהו לתקוף בכל צורה שהיא באיראן
- טראמפ השתפן שוב וביטל את המתקפה – איראן מגחכת ולא זזה מעמדתה
- אירופה העלתה ריבית: המלחמה במזרח התיכון מתחילה לפגוע ישירות בכיסם של תושבי היבשת. ההשלכות יהיו גלובליות
- טראמפ מאיים להכות הלילה שוב באיראן ולהשתלט על אי מרכזי בתעשיית הנפט



