מבזקים

הסגר חוזר: תחילה בסופ״ש ואח״כ נראה

ממשלת נתניהו גנץ מחדשת את הסגרים הכוללים כנראה איסורי תנועה בכבישים ואפשר שגם הגבלות תנועה מחוץ לסביבת הבית שלא למטרות הצטיידות. ההחלטה מתקבלת לאחר שיא חדש בהידבקות כשמספר הנשאים היומי החדש מתקרב לאלפיים.

 

נתניהו העביר פה אחד החלטה בהתייעצות השרים והמומחים שהיתה ביום חמישי. נמסר שגנץ הצטרף ותמך בהחלטה שתאושר הערב בממשלה.

.

עוד לפני הישיבה נשמעת ביקורת נרחבת נגד הצעדים הצפויים.

במרכז השלטון המקומי תוקפים את כוונת הממשלה לסגור את בתי הספר של החופש הגדול וטוענים כי הממשלה "מרמה את הציבור" וגורמת לנזק שלא ניתן יהיה לשקמו.

.

 

גם בליכוד ביקורת. הנה למשל גדעון סער:

"אני מתקשה למצוא רעיון מסדר הגיוני בהחלטות שיובאו לממשלה הערב. הן יביאו בוודאות להחרפת הפגיעה בכלכלה, ספק אם ישיגו את התכלית הרצויה", אמר ח״כ סער.

.

בהודעת נתניהו נמסר:

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום בלשכתו דיון דחוף לנוכח העלייה בהיקף התחלואה עם שר הביטחון, שר הבריאות, שר האוצר, שר החוץ, שר המדע והטכנולוגיה, שר הפנים, שר הבינוי והשיכון, ראש המל"ל ומנכ"ל משרד הבריאות.

.

ראש הממשלה בפתח הדיון:
"בעקבות הזינוק בתחלואה לכ-1,800 חולים והעלייה התלולה בהכפלה של החולים הקשים כל שבעה ימים, שוחחתי עכשיו עם רה"מ החליפי ושר הביטחון בני גנץ, ר' המל"ל מאיר בן שבת ועם שר המדע יזהר שי על אפשרות של צעדי ביניים שימנעו את הצורך לסגר כללי.

.

זו בעצם המטרה של הדיון הזה, לעשות צעדי ביניים למנוע סגר כללי לאור הקפיצה הענקית בתחלואה לכ-1,800 איש והכפלה של חולים הקשים כל שבעה ימים. זו המטרה".

.

הממשלה תתכנס הערב כדי לאשר את ההמלצות שסוכמו בדיון פה אחד.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן