מבזקים

נתניהו עושה בצפר לגנץ בנושא ״טיפולי המרה״

הטריק שעשה נתניהו לצמד גנץ – אשכנזי הוא מהתעלולים הפוליטיים הערמומיים שטירונים נופלים בהם בגדול.

 

ביבי נתן לכחול לבן להעביר בקריאה טרומית את החוק האוסר על פסיכולוגים להעביר בני אדם שמתלבטים בקשר לזהותם המינית את הטיפול הקרוי ״טיפולי המרה״. מחקרים מוכיחים ששום הומוסקסואל בארון לא הצליח להמיר את נטייתו המינית בטיפולים האלה. להיפך. רבים נכנסים לדיכאון ובמוחם מתחילות להסתובב מחשבות אובדניות.

 

נתניהו לא הגיע להצבעה ודאג שהליוק יעבור בקריאה המיקדמית. בתגובה ספונטאנית וקולנית הודיעו החרדים לגנץ שישכח מלהיות אי פעם ראש ממשלה. בכדי שחוק יתקבל בכנסת עליו לעבור הליכי חקיקה ושלוש הצבעות בכנסת.

 

החרדים הגיעו לביבי וכרגיל גם בכו וגם איימו. נתניהו הרגיע אותם החוק לא יעבור. ״באחריות״, הבטיח. בינתיים הוא מקיים. עד כדי כך מקיים שהוא מונע באמצעות אנשיו אפילו להתחיל לדון בנושא בוועדה.

 

היום כבר יצא נגד השטיק של ביבי ח״כ עידן רול, ממפלגתו של יאיר לפיד. רול מתלונן ובכל הוא מבדל את יש עתיד מכחול לבן בעיני הלהט״בים והליברלים בחברה. בקרוב, גם תלונות ממרצ.

 

וכך אומר ח״כ רול:

החוק לאיסור טיפולי המרה לא עלה בועדת הכנסת על אף סדר יום דל במיוחד, קורא ליו"ר הועדה איתן גינזבורג לכנס את הועדה בנושא במידי.

.

"מצער להיווכח שגם כאשר ועדת הכנסת עוסקת היום בשני נושאים בלבד, יו"ר הועדה, ח"כ גינזבורג, לא מוצא לנכון לקדם את הצעת החוק. זאת בהמשך לפרסומים בתקשורת לפיהם אין בכוונת כחול לבן לקדם את ההצעה וכי מדובר במהלך פוליטי בלבד. חבל שחייהם של נערים ונערות מהקהילה הגאה משמשים כלי פוליטי. אמשיך לפעול למען קידום החוק ואיסור טיפולי המרה".

.

עכשיו ביבי יכול בכל עת לאיים על החרדים ועל דרעי להעביר את החוק. הרווח של ביבי כפול ומכופל. ההפסד של כחול לבן – עוד זובור שמעביר הקוסם את הגנרלים הטירונים.

 

רמי יצהר, עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן