מבזקים

החל מבצע זריקת החיסון השניה

כמיליון ושמונה מאות הישראלים שקיבלו את המנה הראשונה של חיסוני פייזר בשלושת השבועות האחרונים, מתחילים היום לעבור הזרקה נוספת שתשלים את קבלת חיסוני חברת פייזר.

 

הראשונים לקבל את המנה השניה היו נתניהו ואדלשטיין שהגיעו במוצאי שבת לבית החולים שיבא. היום מתחילים להיות מוזרקים מי שקיבלו ראשונים את הזריקה. כשבוע עד עשרה ימים לאחר השלמת קבלת שתי ההזרקות האדם אמור להיות מחוסן ועמיד עד כדי 95 אחוזים מן הנגיף הארור.

 

יצרנית החיסון קבעה כי את המנה השניה יש לקבל לא פחות מ-21 יום לאחר הזריקה הראשונה ולא יאוחר מ-28 ימים מיום קבלתה.

 

נתניהו השקיע מאמץ עליון להביא לארץ מיליוני חיסונים במטרה להספיק לחסן את מרבית האוכלוסיה עוד לפני הבחירות שיתקיימו ב-23 במרץ. ראש הליכוד מבקש להספיק עד אז גם לפתוח את המסחר לחלוטין, כמו גם את מכוני הספורט, התיירות הבידוק, המסעדות והתאטרונים.

 

במקביל לקבלת הזריקה השנייה יימשך הליך מתן הזריקה הראשונה לציבור. עדיפות תינתן לבני חמישים פלוס וכן למגזרים ייעודיים ובראשם אנשי מערכת החינוך.

 

בניגוד לקמפיינים קודמים שנבנו רק על פירוד, שנאה וזריעת מחלוקות הרושם הוא שהפעם נתניהו הולך על קמפיין הפוך. נתניהו שואף להגיע לאזור ה-38 מנדטים מה שיאפשר לו סיכוי סביר להקים קואליציה נוספת עם החרדים, ש״ס ועוד כמה עריקים.

 

עם קבלת הזריקה אמר נתניהו: "כרגע כבר 20 אחוז מהאוכלוסיה מחוסנים, כבר 70 אחוז מהאוכלוסיות בסיכון, רוב הצוותים הרפואיים מחוסנים, הרבה מכוחות הביטחון מחוסנים. בואו נמשיך בדרך הזאת ליציאה מהמחלה. יכולים לעשות את זה בשת"פ שלכם".

*

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן