מבזקים

MerkaziTV: מאסטרו רוני פורת מזהיר מהדרכון הירוק

833700FD-C500-4C56-A0E1-7A62B414FA63

מאסטרו רוני פורת הוא אדם יוצא דופן. הוא מנצח מהולל מהפילהרמונית של תל אביב ועד קצה העולם. הוא מוסיקאי, מלחין, מנגן, קוסם וזמר רחוב. אבל הוא אינו בורח ממעורבות חברתית עם נגיעות פוליטיות מובהקות. זה מוביל אותו גם להתנגדות עקרונית להנחלת הדרכון הירוק בטענה שזו פגיעה אנושה בחופש הפרט.

 

העמדה הזו סיקרנה אותי מאוד בעיקר כשכל העולם והסבתא שלו מייחלים לאישור מקומי ובינלאומי כזה שדווקא יכול להשיב לנו את החרויות שהנגיף נטל מאתנו.

 

לכן כשהציעו לי לראיין את המנצח פורת נעתרת בשמחה. יצאה מזה שיחה נהדרת עם רעיונות, מוסיקה ותובנות. תהנו.

 

הראיון מופיע גם ביוטיוב וניתן להאזנה במרחבי הפודקאסט השונים למי שרוצה להאזין באוטו, תוך צעידה, במיטה או בכל מקום שתבחר. נהנית? מוזמן לעשות לייק ולהפיץ וכך תדע גם מי המרואיין הבא בסדרת המפגשים המהימה שלנו. אגב, זה יהיה ראש המוסד לשעבר דני יתום.

 

 

 

כל אדם, נושא או רעיון שאתה מזדהה איתו משתלט עליך בהדרגה מבעיתה.

.

פוליטיקאים, אנשי דת וארגוני הייטק מתוחכמים עושים זאת באופן כה מתוחכם עד שזה הופך במהרה לרכיב אובססיבי באישיותך ואינך יכול להיפטר ממנו בנקל.

.

לעומת זאת, כל אדם, נושא או רעיון שאתה מצליח להישאר בלתי מזוהה כלפיו או איתו באופן מוגזם – השליטה נותרת בידך.

.

לכן, בחן היטב אילו רעיונות, אישים, מפלגות, מכשירים חכמים, תכנים או דוקטרינות שולטים בחייך ודע כי זו אשלייה להניח שזה רצונך האמיתי. האמת היא שנלכדת ואתה שפוט. דוגמא עדכנית במיוחד הם ביביסטים, בלפוריסטים, מכחישי נגיף, אוהדי הפועל / מכבי / בית״ר ועוד.

.

בקיצור, אם ההזדהות שלך במישהו / משהו משתלטת עליך אתה אבוד מבלי שהבחנת בכך. איבדת את החופש שלך לבחור באמת לפי שיקול דעתך האמיתי, הצודק והנכון.

.

יש מכשירי התנתקות תודעתיים שבאמצעותם אפשר להרחיק אותך מהרעל הזה שאוכל אותך יומם ולילה. מצא לך מומחה ובקש עזרה.

.

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

.

רמי יצהר Rami Yitzhar

טריינר NLP

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן