מבזקים

כל האמת שחובה לדעת על פרופ׳ ירון זליכה

1B6A4B7D-763B-4A84-A922-90EB02387295

כולנו רוצים להיות בעלי יכולות להשפיע על הזולת באופן מהותי, מהיר, אפקטיבי ובעל משמעות. למעשה, זו מטרת העל הישירה והעקיפה, הגלויה והמוסווית של כל אדם בסביבתו החברתית הקרובה ואף המרוחקת.

.

המשימה שאני מתמחה בה היא ללמד אותך להשפיע בעיקר כדי לסייע לזולת להגשים את מטרותיו כפי שהוא מציבן לעצמו. לא מה שאתה רוצה אלא לטובתו ועל פי מאווייו.

.

הפרופסור ירון זליכה הוא מן האנשים היותר מוכשרים בישראל. הוא החליט שהוא רוצה לעזוב הכל ולהיכנס לפוליטיקה כדי לשנות דברים מלא למען עצמו. אחרי הכל הוא מרצה מבוקש, כלכלן עילוי, מנהל מצויין ובעל כישורים אישיים נוספים.

ולמרות זאת, והגם שהצליח לגייס את הפרופסור יורם יובל האגדי לרשימתו, המפלגה הכלכלית מדשדשת מתחת לאחוז החסימה.

.

מדוע? כי זליכה עושה טעות יסודית חמורה תוך כניעה חוזרת ונישנית למגבלה הנפשית העיקרית שעלולה להכשילו.

.

זליכה הגיע אלי לראיון פחות משבועיים לבחירות. הוא המרואיין ה-100 (!) שלי בחודשים האחרונים בפרוייקט MerkaziTV המופלא של עניין מרכזי. כל הראיונות הם עם הבכירים והמרכזיים בחברה הישראלים בתחומים מגוונים. כל ראיון הוא במידה כזו או אחרת שסן שלי שהוא המרואיין עובר תהליך לא מודע שמאפשר לו להיות במיטבו. כזה אני להפיק מאורחי את המיטב ולא לחפש נקודות תורפה.

.

פרופסור זליכה היה ״קליינט״ לא פשוט. אתם מוזמנים לצפות ולזהות הן את דרכי הפעולה והן את התוצאה הסופית המדהימה. בהמשך, אפרט ואסביר. מכל מקום ירון זליכה הוא באמת בחור אגדי. הפרלמנט שלנו מאוד זקוק לדמויות כמוהו וכמו הפרופסור יובל.

.

צפייה מהנה ומועילה. ואגב, אם אהבתם, לחיצה על לייק ביוטיוב מועילה גם לכם, ולכן גם תרצו ללחוץ על הפעמון כדי לזכות ברמז על המרואיין המופלא הבא. ואגב אחרון: כל הראיונות מופיעים גם במרחבי הפודקאסט השונים. חפשו MerkaziTV ותמצאו אותי. בילוי נעים.

.

רמי יצהר Rami Yitzhar
טריינר NLP

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן