מבזקים

המלך הירדני עבדאאלה שיבש את צילום הבחירות של נתניהו עם שליט האמירויות

נדחתה קפיצתו של נתניהו לנמל התעופה של אבו דאבי כדי להצטלם לקמפיין הבחירות של הליכוד עם שליט האמירויות. הטיסה של ביבי עוכבה במתכוון בהוראת המלך הירדני עבדאללה. הירדנים עיכבו את אישור המעבר של המטוס של ביבי מעל למרחב האווירי שלהם כתגובה למה שבעמאן רואים כהתעמרות של שלטונות ישראל שהביאה לביטול ביקור הנסיך הירדני במסגד אל אקצא אתמול.

 

נתניהו עוד יקפוץ להצטלם לפני הבחירות ויש לו עוד כמה שטיקים כאלה לפני ה-23 בחודש. קודם דיווחנו:

 

יופי ביבי. עשית את זה. מנהיג האמירויות נאות בסופו של דבר להיפגש איתך כמה ימים לפני הבחירות בתקווה לעזור לך לקושש עוד מנדט שניים. עד ל-23 אולי נקבל עוד תופינים מסוג זה. לא שזה רע אבל זה סתם מנדנד וחסר משמעות.

 

לפי התוכנית נתניהו קופץ לאבו דאבי להצטלם של השליט בשדה התעופה, להחליף כמה מילות ברכה ולחזור לארץ.

 

החנפן הידוע אופיר אקוניס הודיע ערב ההמראה בגלצ שאין שום קשר בין הביקור לבחירות:

.

"ביקור ראש הממשלה באיחור האמירויות – לא תוצר של תחנונים. הוא אמור היה לצאת בעבר, אך הנסיעה נדחתה בעקבות סגירת השמיים. לייחס את זה לבחירות זה כמו לקשר בין החיסונים לבחירות", אמר אקוניס. לדבריו, אחרי הבחירות – מדינות נוספות יודיעו על נרמול היחסים עם ישראל.

.

 

בכאן חדשות דווח כי הביקור עצמו חריג פעמיים, זו הפעם הראשונה שבה נתניהו מבקר באופן גלוי במפרץ ובאופן חריג הצנזורה התירה לפרסם את הביקור עוד לפני שהתרחש. מי שעומד מאחורי המשלחת הבכירה הוא ראש המוסד יוסי כהן, והיו קולות באמירויות שרצו שהפגישה הזאת תתרחש רק לאחר הבחירות.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן