מבזקים

כקודמיו גם חוגג סופג קללות, נאצות ואיומים מהאוהדים

הבוס של בית״ר מושיקו חוגג חש את נחת זרועם ולשונם של החלק המיליטנטי בקרב האוהדים. משום מה הוא ככל קודמיו חשב שלו זה לא יקרה אבל זה קורה חרף יותר מחמישים מיליוני שקלים שהוא משקיע במועדון מידי שנה.

 

עכשיו החליט חוגג להכביד ידו ומנע כניסה של אוהדים ספיציפיים למשחק התיקו 2-2 עם בני יהודה במסגרת הפלייאוף התחתון. אלא מאיימים התביעה ואילו הבוס מצידו סבור שהגיע הזמן לנקוט צעדים משפטיים נגד חוליגנים הפוגעים בו ובמשפחתו.

 

היום פורסמה ההודעה הזו מטעם במועדון הירושלמי:

בית״ר ירושלים ⚽️: אמש, משעות הבוקר, על מנת לנסות ולהרגיע את פני השטח, כתב בעלי המועדון, משה חוגג, פוסט בו הוא מבקש להימנע מהקללות לטובת הילדים שמגיעים ליציע. מאותם רגעים, קיבל הבעלים הודעות נאצה קשות, כשגם אישתו מקבלת איומים קשים וקללות לילדיו שכל אחד מאיתנו לא היה מוכן שמשפחתו תספוג.

.

בשיחה שקיים המועדון עם ראשי המשטרה עוד לפני המשחק, הוחלט כי מספר אנשים לא ייכנסו למשחק כדי למנוע התלקחות בתוכו.

למרות זאת, הבעלים החליט שכן להכניס אותם ולתת הזדמנות להוכיח שהם יכולים להתנהג כמו אוהדים, אך כאשר פגש את ראשי הארגון מחוץ לאצטדיון, הם איימו כי "המאמצים מיותרים וכדאי שתסתום לילדה את האוזניים", באותו הרגע הודיע חוגג כי לא ייכנסו לתחומי האצטדיון.

.

מדובר בקבוצת אנשים אשר גם אוהדים מציינים בפנינו כגורם לחלק נרחב מהקהל לא להגיע בשל פחד וחשש. אנחנו מתכוונים למצות איתם את הדין, ולתבוע את ראשי לה פמיליה בקרוב ברמה האישית. לארגון הזה יש שמות והם מורחקים מכל משחקי בית"ר ירושלים עד להודעה חדשה.

.

נתמודד עם כל טענה שתועלה בבית המשפט כנגד המועדון ובעליו. מדובר במספר אנשים אשר הנהיגו ומנהיגים מחאה גזענית, אותה יכולנו לשמוע במשחקים האחרונים מרימה שוב את ראשה. אנחנו נעשה הכל על מנת להפוך את אצטדיון טדי למקום שכיף להגיע אליו, גם להורים וגם לילדים.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן