מבזקים

כל מה שחשוב לדעת על הרשמה למבחן פסיכומטרי

המבחן הפסיכומטרי מתקיים ארבע פעמים בשנה. ניתן לעבור אותו בשלל מקומות ברחבי הארץ, אך הוא מתקיים באותן שעות והוא זהה מבחינת השאלות והזמן שניתן לכל חלק בכל מקום. המטרה שלך לפני ההרשמה היא כמובן לוודא כי יש לך את היכולות להשיג את התוצאה הטובה ביותר. לאחר הרשמה למבחן פסיכומטרי יש לכתוב את כל הפרטים בצד ולהגיע ליום הבחינה לפני הזמן.

 

מועדי הבחינות

 

ההרשמה למבחן הפסיכומטרי יכולה להתבצע בקלות גם דרך אתר האינטרנט. המועדים של הבחינות יהיו בחודשים: אפריל, יוני, ספטמבר או אוקטובר (משתנה מדי שנה בהתאם לחגים) ודצמבר. במידת הצורך ניתן לגשת למבחן חוזר גם במועד הבא. עם זאת, יש לזכור כי האוניברסיטאות השונות מעוניינות לקבל את הציון ולכן חשוב להגיע לתקופת ההרשמה עם ציון מאושר.

 

האם ניתן להירשם רק בתאריכים מסוימים?

 

הרשמה למבחן פסיכומטרי מתבצעת בתאריכים אשר מפורסמים מראש. אין כל בעיה להירשם דרך האינטרנט, בלי לצאת מהבית ובלי לגשת לשלם במקומות שונים. התהליך פשוט ונעשה תוך דקות ספורות. עם זאת, ישנם מצבים בהם אנשים נזכרים מאוחר מדי או שהם מבינים כי הם רוצים בכל זאת לגשת לבחינה וזאת לאחר שעבר תאריך הרישום. במקרה זה, ניתן להירשם בתעריף גבוה.

עלות הרישום המאוחר עומדת על פי 1.5 מתעריף הבחינה הרגיל. אם ברצונך להירשם לבחינה הפסיכומטרית ביום בו היא מתקיימת, הדבר אפשרי בעלות של פי 2 וחצי מעלות ההרשמה מראש.

 

עוד סיבה למהר עם הרשמה למבחן פסיכומטרי

 

ההרשמה לבחינה הפסיכומטרית מאפשרת לך לגשת אל הבחינה ביום שבחרת. עם זאת, השיבוץ של המקום לא בהכרח תלוי בך. ככל שההרשמה תתבצע במועד קרוב יותר ליום הבחינה כך עולה הסיכוי שהמקומות הקרובים לביתך יהיו תפוסים. כמובן, יכול להיות שהם יהיו פנויים ובמיוחד עם מדובר על מקום גדול, אך אם מדובר על בחינה שמתקיימת בבית ספר, יכול להיות שלא יהיה לך מקום. לכן, אם ידוע לך תאריך הבחינה המועדף עלייך, עדיף להירשם מוקדם.

 

הכנה לקראת הבחינה

 

עומדות לפנייך שתי אפשרויות בכל הנוגע להחלטה שלך להתכונן לבחינה. הראשונה היא להתחיל ללמוד לקראת הבחינה ולהירשם ברגע שיש לך תחושה שיש לך את הכלים להצליח בה. אפשרות שנייה היא להירשם לבחינה הפסיכומטרית ולאחר מכן להתחיל ללמוד לקראתה. רוב האנשים יבחרו את הדרך הראשונה ובכך ימנעו מקבלת ציון שאינו ממצה את היכולות האמיתיות שלהם.

 

הרשמה למבחן פסיכומטרי יכולה לזרז את הנכונות שלך ללמוד. היא יכולה לדרבן אותך וחשוב מאד להגדיר את החודש המועדף עלייך לבחינה ולדעת מתי עלייך להגיש את בקשת ההרשמה למוסד הלימודים. באפשרותך להיעזר לכל אורך הדרך במוסד מקצועי שיענה על שאלותייך ויעזור לך להתכונן ולהשיג ציון גבוה יותר בבחינה.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן