מבזקים

טיפים לאיתור דירות חדשות למכירה

אם אתם מתכוונים להשקיע את הכסף שלכם בנדל"ן, אתם עומדים לבצע את אחת מההחלטות הכלכליות המשמעותיות והמשתלמות ביותר בחייכם- במיוחד אם ברצונכם להשכיר את הדירה שתרכשו. רכישת דירה חדשה להשקעה עשויה לתת לכם החזרים כספיים נאים בסופו של דבר, כאשר הכסף על השכירות שתקבלו מן הדיירים שיגורו בבית שבבעלותכם, למעשה יכסה את הסכום שאתם משלמים באופן חודשי על המשכנתא, ועשוי להיות אפילו גבוה ממנו- כך שדירה כזו הופכת למקור הכנסה קבוע ורווחי מאוד.

 

רכישת דירות חדשות לצורך השקעה – היכן מוצאים?

 

  1. אחד מהיתרונות שיש לכם כמשקיעים בנדל"ן, הוא העובדה שאינכם מתכוונים לגור בעצמכם בדירה. העניין הזה משמעותי בכל הקשור לאיתור הנכס המתאים עבורכם, כיוון שאתם לא מוגבלים בנוגע למיקום שלו, כלומר- לא תצטרכו לבצע את הבחירה לפי אורח החיים שלכם, אלא מתוך שיקולים כלכליים בלבד.

 

לאחר שקיבלתם את ההחלטה לרכוש דירה להשקעה – חישבו על המיקום שעשוי להשתלם לכם ביותר. הכוונה היא לחשוב על האזור אשר יש בו סיכוי גבוה להשכרת הדירה מהר יחסית ולתקופת שכירות ארוכה בכל פעם. זה יכול להיות אזור קרוב למוסד לימודים מבוקש, ואז ניתן יהיה להשכיר אותה בקלות לסטודנטים; או אולי מיקום מרכזי בעיר גדולה, קרוב לבתי ספר וגנים – ואז הדירה תמשוך אליה משפחות עם ילדים – הרעיון הוא להבטיח לעצמכם את אכלוס הדירה, ולהימנע ממצב שבו היא תעמוד ריקה ואתם לא תקבלו שום דמי שכירות.

 

  1. בדקו פרויקטים חדשים באזור המבוקש, על מנת לבחון היתכנות של רכישת דירה חדשה מקבלן באזור, השוואה בין התקדמות הפרויקטים השונים והערכה לגבי הזמן המשוער שבו תוכלו לקבל מפתח לדירה, להתחיל להשכיר אותה ולהחזיר את ההשקעה.

 

דירות חדשות למכירה ניתן למצוא בקלות דרך האינטרנט, אשר מהווה את פלטפורמת המידע הרחבה ביותר שתוכלו לקבל. ישנם מגוון אתרים בהם תוכלו לקבל פרטים לגבי דירות למכירה בכל רחבי הארץ, כך שלאחר שבחרתם את האזור המועדף עליכם- תוכלו להעמיק כעת את החיפוש.

 

  1. למרות האמור לעיל שימו לב – אין תחליף למראה עיניים, וגם כאשר נדמה לכם שמצאתם פרויקט אופטימלי, עם זמני המתנה סבירים עבורכם – רגע לפני שאתם קובעים פגישה עם נציגי המכירה סעו למקום עצמו, ובחנו במו עיניכם את הסביבה. אולי תגלו כי הפרויקט עצמו עומד להסתיים – אך האזור כולו יהיה "אתר בניה" לאורך חודשים ארוכים? או אולי תבחינו בכך שדרכי הגישה אל הבניין שבו עשויה להימצא דירתכם אינן רבות, ולא קיימת תחבורה ציבורית מספקת למקום?

 

מומלץ שתחשבו דרך העיניים של השוכרים הפוטנציאליים שלכם, ותבדקו עם עצמכם האם הייתם רוצים לגור באזור במקומם. זה ייתן לכם את התשובה הטובה ביותר לשאלה האם מומלץ לרכוש דירה במקום, ויעזור לכם לבצע החלטה מושכלת שתשתלם לכם עם הזמן, תניב עבורכם רווחים כלכליים וכמובן – דיירים מרוצים.

מחפשים דירה חדשה? כדאי לבקר באתר נדלן מאסטר בו מבחר פרויקטים למגורים ולהשקעה בארץ ובעולם.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן