אז מה עושים עכשיו?
בימים אלה הכי חשובה ההגיינה.
לסלק מסביבת החיים כל מה שלא צריך.
בבית הקפה, שותים מכוסות חד פעמיות.
להעיף גם מהמכונית דברים מיותרים.
זה לא הזמן להתקהלויות מיותרות.
לא חייבים ללכת לחתונות, למשחקי ספורט או לקונצרטים בפארק.
חשוב לא להכנס לפאניקה אבל זהירות מתחייבת.
לא חייבים ללכת למסעדות ובעיקר לא כדאי להזמין אוכל מוכן הביתה.
לשוטף ידיים, להחזיק בקבוקון עם ג׳ל הגייני.
להיות זהירים אבל לא להיגרר לאובססיה.
למד״א יש המלצות נוספות ודומות.
רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי
מבזקים
- כמה עולה באמת זה עולה לך ״להריח את הניילונים״ של אוטו חדש?
- ההסכם בשלבי קריסה: איראן וארה”ב שוב מחליפות אש, הורמוז בסכנה ואי הוודאות גוברת
- נחשף סוד החיים הטובים – 12 חוקי הקארמה המעצבים את ההתנהלות האנושית
- המונדיאל עובר לשלב הנוקאאוט – מי יחטוף ומי יזכה בתהילה?
- באיחור משווע מתחיל נתניהו להבין את מגבלות הכוח ומשקף זאת בנאום ההצדקה לחתימתו על ההסכם בלבנון
- טראמפ חוזר להפציץ באיראן: “אם תמשיכו – איראן תחדל להתקיים” | המלחמה שהתיימרה להסתיים מתלקחת מחדש
- הסתיימה עונת הריאליטי של ״האח הגדול״



