מבזקים

עוד פיטורי יאוש של טראמפ

צעדי הייאוש העלובים של הנשיא האמריקני היוצא נמשכים. אחרי שפיטר את שר ההגנה הגיע תורו של איש הסייבר הבכיר שכל חטאו שסירב שאפשר את שקריו של הבוס המנסה בכל מחיר לשמור על מקום מושבו בבית הלבן. 

 

זה לא יעזור לו ובעוד חודשיים הוא אאוט. בינתיים הוא מסרב להכיר בניצחונו של ג'ו ביידן, מונע העברה חלקה של הממשל ופועל להדחתם של בכירים במערכת הפדראלית, שאינם מגלים נאמנות עיוורת ומעוותת כלפיו.

.

לפני כעשרה ימים פיטר טראמפ את מארק אספר, שר ההגנה, והנה הגיע תורו של ראש הסוכנות הלאומית להגנת הסייבר, CISA((Homeland Security’s Cybersecurity and Infrastructure Security Agency, כריסטופר קרבס.

קרבס פוטר על ידי טראמפ לפני יומיים לאחר שהדף את טענותיו של טראמפ על הונאת מצביעים בתהליך הבחירות האחרון, והסוכנות בראשה הוא עומד פרסמה הצהרה לפיה "הבחירות ב3 בנובמבר היו המאובטחות ביותר בהיסטוריה האמריקאית", וכי "אין כל הוכחה לכך שמערכת הצבעה כלשהי מחקה או איבדה קולות, שינתה קולות או נפגעה בדרך כלשהי" כתוצאה מתקיפת סייבר.

.

 

לאחר שפיטר את קרבס צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו ש"קרבס חדל מלהיות" וכי הצהרתו האחרונה שהגנה על ביטחון הבחירות הייתה "מאוד לא מדויק".

קרבס, לשעבר בכיר בחברת מיקרוסופט, מונה להקמת CISA ב- 2016, לאחר שזוהתה מעורבות רוסית בתהליך הבחירות הקודם (בהזכה טראמפ). מאז ניהל קרבס את הסוכנות, האחרית על ניהול הפעילות הפדראלית והמאמצים להגנת מערכת הבחירות.

.

בתפקידו במהלך השנים גרף קרבס שבחים רבים, והוא נחשב למועמד מוביל כראש המודיעין הלאומי, ה- DNI (Director of National Intelligence) בממשל ביידן הקרוב.

.

סנטורים רבים ואנשי ציבור אחרים מיהרו להביע תמיכה פומבית בקרבס, לציינו לשבח ולהוקיע את מעשיו של טראמפ.

.

לאחר שפיטר את קרבס, פיטר טראמפ בכירים נוספים מה- CISA, בהם בריאן וור, האחראי על שיתופי הפעולה הבינלאומיים של הארגון ואת ולרי בויד, סגניתו של בריאן.

.

טראמפ מסרב לקבל את תוצאות הבחירות, ולא רק שמפטר את אלו אשר בתפיסתו אינם נאמנים לו, אלא גם מפיץ תיאוריות קונספירציה שונות, הנוגעות למעשי הונאה בתהליך הבחירות וחוסם את צוות המעבר של ביידן מקבלת תדרוכים.

.

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן