מבזקים

עם תוכל אפילו צ׳לסי יכלה והגיע לגמר ליגת האלופות

תומס תוכל עשה את זה גם עם צ׳לסי. הוא הפך למאמן הראשון בהיסטוריה שמגיע שנה אחר שנה לגמר ליגת האלופות עם קבוצות שונות. אשתקד זה היה עם פריס סן ז׳רמן והשנה עם צ׳לסי הלונדונית שהעיפה את ריאל מדריד 0-2 בגומלין בלונדון אחרי 1-1 במשחק הראשון.

מי היה מאמין שתוכל שהגיע בינואר כשמ׳לסי היתה בשפל באנגליה, ירים אותה לגבהים כאלה ועוד עם סגל צעיר וקבוצה שנמצאת בהליכי התגבשות

אחרי הניצחון אמר המאמן הגרמני: "הגיע לנו לנצח, המחצית הראשונה הייתה קשה והם גרמו לנו לקצת סבל, זו ריאל מדריד שיכולה לעשות משהו בכל רגע, אבל זו הייתה הופעה ענקית וראויה. היינו מסוכנים. לא איבדנו את הרעב, את הרצון. במחצית השנייה היינו טובים יותר ויכולנו לכבוד עוד שערים כדי להיות בטוחים". המאמן החמיא לשוער שלו, אדוארד מנדי, שרשם שתי הצלות ענק מול קארים בנזמה במחצית הראשונה: "יש לו ידיים חזקות, מנטליות אדירה, אני שמח שהוא שמר על שער נקי שוב".

טימו ורנר החלוץ שהחמיץ במדריד הבקיע ראשון וסיפר: "הייתי צריך לחכות זמן רב שהכדור ירד מהמשקוף, זה הרגיש כמו שעות. זה המשחק שלנו. אנגולו קאנטה מסר לקאי האברץ כדור מדהים. זה היה קל בסופו של דבר. אני יכול לומר שיכולנו להכריע את המשחק קודם לכן. אבל לא קל לשחק נגד ריאל מדריד".

 "מה שעשינו היה מדהים. לא נגענו בכדור הרבה אבל מה שעשינו איתו זה נהדר, הקצב שלנו היה לא יאומן מול קבוצה עם שחקנים ברמה עולמיתב כל עמדה. אנחנו צעירים וחסרי ניסיון אולי אבל לא עושים טעויות מטופשות. היינו מאוד טובים". על החגיגות בחדר ההלבשה: "כן, היו הרבה. בעשר הדקות האחרונות לא היה לי קול כבר כי צרחנו בלי סוף".

בגמר בסוף החודש זה יהיה קשה מאוד מול פפ גווארדיולה ומנצ׳סטר סיטי. בזה אין ספק.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן