מבזקים

ליברמן: התקציב החדש מחייב החלטות קשות

שר האוצר, אביגדור ליברמן, נפגש הבוקר עם מנכ"ל המשרד המיועד, רם בליניקוב, ממלא מקום הממונה על התקציבים, יוגב גרדוס, ואנשי האגף לדיון ראשון על התקציב הדו שנתי לשנים 2021-2022.

בפתח הפגישה ציין *שר האוצר, אביגדור ליברמן,* כי "השלמת בניית התקציב והעברתו בכנסת היא בגדר משימה לאומית הטומנת בחובה אתגרים רבים והחלטות קשות. שנת 2021 תתאפיין בריסון ומזעור נזקים שנגרמו עקב הקורונה, היעדר תקציב ואי יציבות פוליטית".

ליברמן הוסיף כי "מה שצפוי להעסיק אותנו במיוחד זו עליית המחירים החדה במחירי הפירות והירקות, העלייה המדאיגה במחירי הדיור והתייקרות המוצרים שנמצאים תחת פיקוח. שנת 2022 תוקדש לייצוב המשק, לוודאות פיסקלית ולהשקעות מסיביות בתחום התשתיות והחדשנות שיניבו את הפירות בטווח בינוני ומעלה. רק בשנת 2023 נוכל לחזור לשגרה מלאה, לשיפור הנתונים המאקרו כלכליים ולצמיחה אמיתית ויציבה של המשק".

עוד אמר ליברמן כי: "אני ער לדרישות מכל עבר שחלקן דרישות מוצדקות מאוד, אבל אני לא סנטה קלאוס שבא לחלק מתנות. אם לא ננהל מדיניות אחראית, נאבד שליטה על כלכלת ישראל, מה שיוביל את המשק לאנדרלמוסיה מטלטלת".

עניין מרכזי

הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן